Już po raz czwarty firma Egmont Polska
zorganizowała bożonarodzeniową akcję charytatywną – Biuro
Pośrednictwa Dobra. Przedsięwzięcie corocznie wspiera kilka z
wybranych Domów Dziecka.
Mechanizm akcji jest prosty – Klienci
Egmont Polska, zamiast otrzymywać tradycyjne upominki gwiazdkowe,
sami zamieniają się w Świętego Mikołaja, mając możliwość
spełnienia wybranego życzenia jednego z wychowanków Domu Dziecka.
By zostać Świętym Mikołajem, wystarczy zalogować się specjalnym
kodem na dedykowanej stronie internetowej, następnie wybrać jedno z
dziecięcych marzeń. Każde życzenie, pojawiające się na stronie,
jest streszczeniem prawdziwego listu do Mikołaja napisanego przez
mieszkańców Domów Dziecka.
Egmont Polska odpowiada za stronę
organizacyjną i finansową, czyli zakup i dostarczenie prezentów do
Domów Dziecka.
Przedsięwzięcie Biuro Pośrednictwa
Dobra corocznie wspiera kilka placówek wybranych dzięki współpracy
z Fundacją Przyjaciółka. Rok do roku skala akcji jest coraz
większa i w sumie pozwoliła już na obdarowanie ponad 500
wychowanków z 9 placówek.