Redakcja
czasopisma „Rzecz o Biznesie” ogłosiła, że marka Bloco, której wyłącznym dystrybutorem jest firma Axiom z Bielska Białej, została
uznana „Odkryciem Roku 2011”
w programie „Laur Konsumenta/ Klienta 2011”. W uzasadnieniu czytamy:
„Kategoria Odkrycie Roku stworzona została z
myślą o produktach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku stosunkowo
niedługo, ale już zdobywających zaufanie klientów. Dotyczy ona również
produktów, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa; produktów,
które przeszły lifting marketingowy (nowe opakowanie etc.) oraz tych, które
zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie
Laur Konsumenta. O nominacji produktu/marki/usługi decyduje duże
zainteresowanie nowościami rynkowymi lub artykułami o znacznym wzroście
popularności. Taką nagrodę otrzymują nieliczne firmy czy producenci. O jej
przyznaniu decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia przede
wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy
ich odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu ich popularności. „Laur Klienta” to
największy program konsumencki w kraju. Zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż,
podobnie jak w poprzednich latach, przyniesie producentom odpowiedź na jedno z
podstawowych pytań: które produkty/usługi obecnie są liderami popularności
w swojej grupie. Wyróżnienia przyznawane przez organizatora konkursu –
Kowalski Pro Media – są tak naprawdę nagrodą polskiego konsumenta.
Laur Klienta stał
się potwierdzeniem dobrej opinii Polaków o produkcie czy usłudze, formą jego
zbiorowej rekomendacji”.