Wydawnictwo Egmont, lider na
rynku czasopism z ulubionymi bohaterami dzieci, m.in.: „Barbie”, „Bob Budowniczy”,
„Czarodziejki W.I.T.C.H.”, „Hannah Montana”, „Hello Kitty”, „Hot Wheels”, „Kaczor
Donald”, „Kubuś Puchatek”, wprowadziło dodruki swoich gier planszowych.
Pierwszym
z nich jest prawdziwy hit – gra, która od chwili pojawienia się na rynku
odniosła niebywały sukces. Chodzi o „Pędzące żółwie”. Tytuł ten sprzedaje się
rewelacyjnie od ponad czterech lat, nie schodzi z czołówki gier planszowych i
jest jednym z bestsellerów wydawnictwa. Towarzyszyć mu będzie kampania
reklamowa w prasie parentingowej i tytułach własnych Egmontu. Kolejną pozycją
są „Mali powstańcy”.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.