Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home TRENDY i BIZNES Raporty i badania

MGA Entertainment Poland z innowacyjną kampanią dla L.O.L Surprise!

12 kwietnia 2023
w Raporty i badania
Reading Time:2 mins read
A A
MGA Entertainment Poland z innowacyjną kampanią dla L.O.L Surprise!

MGA Entertainment Poland ruszy z pierwszą w swojej historii kampanią adresowalną dla marki L.O.L Surprise! z wykorzystaniem technologii Finecast. Działania zaprojektowane zostały przez agencję Wavemaker i skierowane są do matek z dziećmi w wieku od 3 do 7 lat. Celem kampanii jest dotarcie do 310 750 przedstawicieli grupy. Start emisji spotów zaplanowany jest na 17 kwietna br. i ma potrwać do 16 maja br.

MGA Entertainment Poland w ramach promocji swojej marki L.O.L Surprise! 17 kwietnia br. rusza z kampanią adresowalną zaprojektowaną we współpracy z agencją Wavemaker, specjalizującą się w technologiach reklamowych umożliwiających planowanie ściśle stargetowanych kampanii wideo.

Marka L.O.L Surprise! należy do portfolio MGA Entertainment – najszybciej rozwijającej się firmy z zabawkami na świecie. L.O.L. Surprise! to marzenie wielu dziewczynek. Seria ta należy do kategorii zabawek unboxing.

Finecast wykorzystuje możliwości addressable TV, czyli telewizji programatycznej, która umożliwia dostarczanie spersonalizowanej reklamy telewizyjnej do konkretnej grupy celowej, przy wykorzystaniu urządzeń Connected TV (Smart TV). Poza personalizowaną formą przekazu jedną z rzeczy, która wyróżnia reklamę Finecast, to aspekt premium dużego ekranu – przekątna telewizora, na którym wyświetlane są kampanie Finecast, jest średnio 4,5 razy większa od ekranu kampanii online video.

Kampania oparta została na skoncentrowanych i trafnych komunikatach. Chcemy jeszcze lepiej pokazać, że produkty L.O.L. Surprise! uczą odwagi wyrażania swojej osobowości. Nic nie ogranicza dziecięcej wyobraźni, czasami jednak trzeba naszym podopiecznym pomóc odkryć własne zainteresowania – wskazuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland. Zależy nam na efektywnych działaniach, dlatego zdecydowaliśmy się na rozwiązanie Finecast. Reklamy zaprojektowane w ich technologii osiągają bardzo wysokie współczynniki widzialności i pełnych obejrzeń. Warto podkreślić, że technologia addressable TV została oficjalnie wprowadzona do Polski dopiero w II połowie 2022 roku – będziemy korzystać więc z zupełnie świeżego rozwiązania na rynku – dodaje.

Dodatkowo działania będą wspierane w digitalu kampanią programatyczną, za którą odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. W ramach tych aktywności MGA Entertainment Poland chce dotrzeć do ponad 2 milionów przedstawicieli grupy docelowej.

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym
Raporty i badania

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

4 miesiące temu

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas –...

Więcej
Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym
Raporty i badania

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

4 miesiące temu

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45%...

Więcej
Następny
Zmiany w Story House Egmont

Zmiany w Story House Egmont

Ostatnie wpisy

Czytaj. Serio! Read. For Real! Rusza szerokie zaproszenie do wspólnej celebracji Europejskiego Dnia Autorów

Czytaj. Serio! Read. For Real! Rusza szerokie zaproszenie do wspólnej celebracji Europejskiego Dnia Autorów

17 września 2025

„Bądź zmianą, którą chcesz widzieć w świecie” – to zachęta dla wszystkich, aby włączyć się do wspólnej celebracji czytania i...

Targi Zabawek AB Toys już w tym tygodniu we Wrocławiu

Targi Zabawek AB Toys już w tym tygodniu we Wrocławiu

14 września 2025

W dniach 18–19 września 2025 roku w Hotelu Terminal we Wrocławiu odbędą się Targi Zabawek AB Toys, organizowane przez firmę...

Zmiany w akcjonariacie i Zarządzie AB S.A.

Zmiany w akcjonariacie i Zarządzie AB S.A.

13 września 2025

Założyciele AB S.A., Iwona i Andrzej Przybyło, sprzedali wszystkie posiadane akcje spółki (18,9% udziałów) w procesie ABB przeprowadzonym przez Ipopema...

TOP 10 gier i zabawek – sierpień 2025

TOP 10 gier i zabawek – sierpień 2025

12 września 2025

Ateneum, największy polski dystrybutor książek, gier i zabawek, opublikowało ranking TOP 10 najlepiej sprzedających się tytułów w sierpniu 2025. Zestawienie...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – newsy i zapowiedzi
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • MAGAZYN ZPK
  • Newsy z rynku handlowego
  • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Porady
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Videocasty ZPK
  • Webinary ZPK
  • Wydarzenia
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Nawigacja

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 9/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 9/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Co trzeci rodzic skompletuje wyprawkę z pomocą AI – 6SMYK kontynuuje ekspansję międzynarodową – 6Targi zabawek EURO-TRADE ...

3 września 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Już połowa konsumentów jednocześnie robi zakupy online i offline – 6Super Siódemka wraca na rynek – 8BIZNES ...

9 sierpnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności