Mega Brands wznawia dystrybucję swoich produktów na terenie polski.
Firma skupi się przede wszystkim na markowych i licencjonowanych dwóch
liniach – Pre-School i Boys. Mega Brands będzie rozwijać bezpośrednie
relacje ze wszystkimi klientami głównych kanałów handlowych, którym zamierza
zaoferować szeroką paletę produktów dla wszystkich grup wiekowych, zarówno
chłopców i dziewcząt.
Sprzedaż do polskich odbiorców planowana jest
z magazynu centralnego mieszczącego się w Belgi, jak również bezpośrednio
z fabryk na całym świecie na zasadach FOB.
Osobą reprezentującą firmę
w Polsce został Paweł Kołtuniak (National Account Adviser Poland).
Ma on duże doświadczenie zarówno w branży zabawkarskiej jak i w przemyśle gier video,
co doskonale wpisuje się w potrzeby firmy Mega Brands: zabawki konstrukcyjne,
edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym, ale także linie produktów
opartych na licencjach gier takich jak Halo i World of Warcraft.
Firma Mega Brands cały czas się dynamicznie rozwija i wiosną 2013
wprowadzi nowe produkty oparte na licencjach Barbie i Hot Wheels.
MEGA Brands Inc cieszy się
dużym zaufaniem rodzin i należy do wiodących światowych marek zabawek
konstrukcyjnych, gier i puzzli, arts & crafts i artykułów biurowych.
Oferują one rozwój twórczych cech wśród dzieci i rodzin poprzez innowacyjne,
dobrze zaprojektowane produkty, które są przystępne cenowo, ale przede
wszystkim są wysokiej jakości.
Aby uzyskać więcej informacji zapraszamy na stronę: http://www.megabrands.com