Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY PLANSZOWE
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE PRODUKTOWE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY PLANSZOWE
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE PRODUKTOWE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home ZABAWKI Zabawki – newsy i zapowiedzi

Cartoon Network – ramówka na 2014

13 lutego 2014
w Zabawki – newsy i zapowiedzi
Reading Time:4 mins read
A A
Cartoon Network – ramówka na 2014

12 lutego 2014 Turner Broadcasting System Poland zaprezentował swoje plany programowe i marketingowe na 2014 rok swoich kanałów dla dzieci – Cartoon Network i Boomerang.
Premiery nowej generacji produkcji Cartoon Network, nowych sezonów ulubionych przez dzieci i wielokrotnie nagradzanych seriali oraz kampania wizerunkowa podkreślająca potęgę wyobraźni i przyjaźni to kluczowe plany Cartoon Network na 2014 rok. Kanał, który w 2013 r. był najchętniej oglądaną stacją przez chłopców w wieku 4-15 lat* i utrzymał silną pozycję w pierwszym miesiącu 2014 r.**zapowiada rok pełny przygód, śmiechu i kreatywności.
Wśród imponującej liczby nowości, jakie Cartoon Network pokaże w tym roku swoim widzom, znalazły się premiery trzech własnych produkcji kanału, tak zwanych Next Generation of Cartoon Network Originals: Wujcio Dobra Rada, Steven Universe i Clarence. Fani animacji studia Cartoon Network będą mogli zobaczyć również nowe sezony takich przebojów jak Niesamowity świat Gumballa, Ben 10: Omniverse, Pora na przygodę i Zwyczajny serial. Dodatkowo na antenę stacji powrócą kultowe Atomówki w zupełnie nowej odsłonie – odcinku specjalnym wykonanym
w technologii CGI, a u boku tria maleńkich bohaterek pojawi się legenda The Beatles – Ringo Starr, który specjalnie na potrzeby produkcji napisał i wykonał piosenkę I Wish I Was a Powerpuff Girl.
Wśród tegorocznych premier znalazły się także Mixele – globalna marka stworzona z myślą o wielu platformach, która jest wynikiem współpracy Cartoon Network i Grupy LEGO oraz francuska animacja Kumple z dżungli. By nadchodzące miesiące były jeszcze bardziej ekscytujące, stacja kupiła nowe sezony: przygodowego serialu wytwórni DreamWorks Jeźdźcy smoków: Obrońcy Berk, komediowego Johnny’ego Testa, animowanego reality show z serii Totalna Porażka oraz seriale pełne akcji i superbohaterów takie jak: Liga Młodych: Inwazja, Młodzi Tytani: Akcja! oraz Xiaolin Chronicles. Dodatkowo kanał pracuje nad planami związanymi z lokalną produkcją.
Wraz z tegorocznymi premierami nadawca zaprezentował również nowe podejście do tego jak poszczególne seriale będą rozmieszczane w ramówce Cartoon Network. To rezultat badania jakie na zlecenie Turnera przeprowadziła Stratosfera we wrześniu 2013 r.*** Celem badania było poznanie potrzeb, postawy i trendów, które wpływają na życie polskich dzieci oraz ich opinii i opinii ich rodziców na temat Cartoon Network.
Badanie wykazało, że dzieci postrzegają kanał Cartoon Network jako zabawny, bystry, nowoczesny, pełny fajnych kreskówek i przygód oraz zabawnych postaci, które je rozśmieszają. Natomiast rodzice twierdzili, że stacja ma dużo interesujących seriali, ale czasami czują, że mogłaby bardziej wspierać ich w zadaniach jakie stawia przed nimi rodzicielstwo. Dlatego, by odpowiedzieć na tę potrzebę, ale również pozostać wiernym tożsamości marki Cartoon Network, u której podstaw leży chęć stworzenia miejsca, w którym dzieci mogą śmiać się do rozpuku i puścić wodze wyobraźni w środowisku, które jest odpowiednie dla każdego widza w grupie docelowej 6-12 lat, stacja postanowiła przebudować swoją ramówkę tak, aby lepiej odpowiadała wymogom polskiej widowni.
W nowym układzie programów poranki będą wypełnione komediami takimi jak Angelo rządzi, Tom i Jerry, Garfield Show czy Looney Tunes Show, po południu na antenie pojawi się więcej seriali przygodowych z elementami akcji oraz komedii m.in. Jeźdźcy smoków, Scooby-Doo! I brygada detektywów, Niesamowity świat Gumballa i Ben 10: Omniverse, natomiast wieczorem widzowie obejrzą tak kultowe seriale dla starszych dzieci jak Pora na przygodę czy Zwyczajny serial.
„Przysłuchiwaliśmy się uważnie temu co mówiły dzieci i ich rodzice w trakcie badania. Dowiedzieliśmy się, że polskie dzieci niezmiennie uwielbiają Cartoon Network za nowoczesne seriale pełne życia, humoru i wyobraźni, ale nie tylko dzieci oglądają ten kanał. Dzisiejsi rodzice są bardzo zaangażowani we wszystko co robią ich dzieci, łącznie z tym co oglądają w telewizji. Przy tym jak duży nacisk kładzie się na edukację i zajęcia pozalekcyjne, które zajmują większość dnia współczesnym dzieciom, czas na rozrywkę jest ograniczony i w pewien sposób kontrolowany. Ten trend to kluczowy czynnik, który sprawił, że postanowiliśmy wprowadzić zmiany w ramówce Cartoon Network. Chcemy wyjść naprzeciw potrzebom rodziców, zachowując tożsamość stacji, która opiera się na tym, że jest wesoła, nieprzewidywalna, w dobrym tego słowa znaczeniu, i zapewnia aktywnym, ciekawskim dzieciom miejsce, gdzie mogą się dobrze bawić i być sobą” mówi Matthias Heinze, Vice President Commercial, PR & Marketing TBS w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, krajach Beneluksu, regionie CEE i w Rosji.
Nowe podejście do ramówki wprowadzone z początkiem 2014 r. zostanie wsparte miesięczną, ogólnopolską kampanią wizerunkową, która wystartuje 17 lutego i będzie skierowana przede wszystkim do rodziców. Głównym elementem kampanii jest 30” spot zaprezentowany podczas spotkania, który podkreśla potęgę wyobraźni, przyjaźni i wpływ jaki na życie dzieci ma ojciec – odważny i kreatywny wzór do naśladowania, który tak jak jego synowie uwielbia przygodę i humor. Spot będzie emitowany przez kanały komercyjne oraz kanały własne Turnera (Cartoon Network, Boomerang i TCM), będzie również wyświetlany w sieci kin Multikino oraz w ramach kampanii internetowej.
Dodatkowo w największych miastach Polski pojawi się 180 billboardów, a uzupełnieniem kampanii będą reklamy w prasie i internecie. Cartoon Network uruchomi również specjalną podstronę dla rodziców na www.cartoonnetwork.pl z sekcją dedykowaną przed wszystkim ojcom. W tym miejscu będą mogli dowiedzieć się więcej o stacji, nowym układzie ramówki i ulubionych bohaterach swoich dzieci, przeczytać porady ekspertów i wskazówki innych ojców na temat wychowania dzieci i spędzania z nimi czasu, sprawdzić jaki typ taty ze świata Cartoon Network reprezentują, pograć w gry i zobaczyć czy ich wyniki dorównują wynikom ich dzieci oraz zagłosować na swoje ulubione seriale z dzieciństwa.
** Nielsen Audience Measurement 01/2014, Age 4-15, 06:00-20:59
*** Badanie zostało przeprowadzone przez Stratosferę we wrześniu 2013 w Warszawie i Lublinie, na grupie dzieci w wieku
7-11 lat (chłopcy i dziewczynki) oraz grupach rodziców. Metodologia: grupy fokusowe, pogłębione wywiady indywidualne,
ring.

PowiązaneWpisy

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!
Zabawki – newsy i zapowiedzi

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

15 maja 2025
Sonny Angel – małe figurki, wielka moda
Zabawki – newsy i zapowiedzi

Sonny Angel – małe figurki, wielka moda

15 maja 2025
Jazwares wprowadza nową markę zestawów konstrukcyjnych – BLDR
Zabawki – newsy i zapowiedzi

Jazwares wprowadza nową markę zestawów konstrukcyjnych – BLDR

15 maja 2025
Nowość od LOKI: gry, które pokochają dzieci, zauważą rodzice – i doceni każdy sprzedawca
Zabawki – newsy i zapowiedzi

Nowość od LOKI: gry, które pokochają dzieci, zauważą rodzice – i doceni każdy sprzedawca

13 maja 2025
Następny
II edycja Kids & Family Marketing Day

II edycja Kids & Family Marketing Day

Ostatnie wpisy

Nebulous Stars z magazynem i książkami Panini w nowych krajach Europy

Nebulous Stars z magazynem i książkami Panini w nowych krajach Europy

18 maja 2025

Twinkle Teal Entertainment ogłosiło partnerstwo z Panini France i Panini Germany. W ramach wieloletniej umowy, magazyn i książki z serii...

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

15 maja 2025

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas – ekskluzywne nowości i wartościowe pakiety od partnerów.Zaplanuj sezon świąteczny z...

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

15 maja 2025

Wielki jubileusz jednej z najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Z tej okazji Hasbro wypuszcza trzy zupełnie nowe dodatki. Nowe rozszerzenia...

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

15 maja 2025

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45% Polaków zainstalowało aplikację sklepu lub marki, a 25% zapisało się...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Ostanie wpisy

Nebulous Stars z magazynem i książkami Panini w nowych krajach Europy

Nebulous Stars z magazynem i książkami Panini w nowych krajach Europy

18 maja 2025
Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

15 maja 2025

Nawigaca

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Wpływ nowych ceł na rynek zabawek w USA – 6Indie walczą o pozycję lidera w branży zabawek ...

17 lutego 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Lojalny jak polski konsument – 6EUDR: Europejskie Rozporządzenie o Wylesianiu EUDR odroczone o rok – 8E-commerce 2025 ...

26 stycznia 2025

© 2019 zpkinfo.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY PLANSZOWE
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE PRODUKTOWE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2019 zpkinfo.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności