O
targach MAMY DZIECKO jest już głośno w regionie
zachodniopomorskim, choć odbędą się dopiero 19-20 października.
Wszystko za sprawą konkursu na buzię targów. Akcja przyciągnęła
do zabawy ponad setkę rodziców, a jej efektem będzie wyjątkowa
kampania promocyjna z roześmianą małą Amelią w roli głównej. Do
konkursu „Buzia na plakat” zgłoszono 127 dzieci. Nagrodą dla
laureatki była profesjonalna sesja zdjęciowa, z której zdjęcie
stało się motywem materiałów promocyjnych targów MAMY DZIECKO.
Pierwsze projekty z 3-letnią Amelią Janczak ze Szczecina będzie można zobaczyć na stronie internetowej targów jeszcze we wrześniu. Międzynarodowe
Targi Szczecińskie po raz trzeci organizują targi MAMY DZIECKO –
jedyne targi w północno-zachodniej Polsce dedykowane rodzicom i
dzieciom, jak również przedsiębiorcom branży
dziecięcej. Wśród wystawców targów MAMY DZIECKO zaprezentują się firmy, oferujące
produkty i usługi dla młodych rodziców, niemowląt i małych
dzieci oraz kobiet w ciąży. Obecne będą również poradnie i
organizacje działające na rzecz dzieci i rodziny, placówki służby
zdrowia, instytucje finansowe oraz pedagogiczne, media i wydawnictwa
branżowe. Zaplanowano też szereg wydarzeń towarzyszących. Będą
warsztaty dla rodziców i opiekunów z zakresu: psychologii,
wychowania, zdrowia, dietetyki, bezpieczeństwa. Będą też
konsultacje z ekspertami (lekarze, personel medyczny, psychologowie,
pedagodzy, terapeuci). Nie zabraknie występów i pokazów na scenie
oraz atrakcji i zabaw dla dzieci, dzięki czemu nie tylko dla
rodziców pobyt na targach będzie udany, ale i dla ich pociech.
Więcej informacji: www.mts.p