Czy chcesz być o krok przed konkurencją? Czy w celu budowania wizerunku firmy i wzmacniania pozycji marki wykorzystujesz Nowe Media? Jeśli tak, nie możesz przegapić jednego z najbardziej wyczekiwanego wydarzenia roku – Edu Store – szkolenia dla biznesu.
* Specjaliści e-commerce, twórcy akcji promocyjnych w sieci, znawcy marketingu online, specjaliści do spraw rozwiązań B2B i B2C, architekci stron WWW przybliżą Państwu zagadnienia związane z nowymi mediami.
* Unikalna formuła konferencji pozwoli Państwu zdobyć wiedzę teoretyczną i praktyczną, którą na pewno wykorzystają Państwo w codziennej pracy.
* To szkolenie dla menedżerów i właścicieli firm, którzy chcą wzmocnić sprzedaż i promocję firmy oraz marki w Internecie.
Agenda konferencji:
E-commerce dla niewtajemniczonych
Rejestracja uczestników – 10.00-10.30
• 10.30-11.15 – Analiza flow and drip.
– Jak obliczyć sensowność inwestycji w system IT.
Prelegent: Piotr Przybyłkiewicz, specjalista ds. rozwiązań B2B Empathy Internet Software House.
• 11.15-12.00 – Tworzenie atrakcyjnych stron internetowych opartych o nowoczesne rozwiązania.
– Podstawowe zasady projektowania układu oraz szaty graficznej stron internetowych.
– Jak dobierać kolory oraz dodatkowe elementy graficzne.
– Dokładne omówienie elementów funkcjonalnych strony.
– Wpływ dobrze zaprojektowanych stron WWW na realizację celów sprzedażowych oraz budowanie wizerunku strony, portalu lub sklepu wśród użytkowników.
– Zapoznanie z systemem zarządzania treścią Windu CMS.
Prelegent: Adam Czajkowski, założyciel studia JCD. pl oraz agencji interaktywnej Wysoko. org.
• 12.00-12.15 – Przerwa
• 12.15-13.00 – Innowacyjne techniki pozyskiwania klientów.
– Nowoczesne kanały sprzedaży wykorzystujące popularne i niepopularne kanały dystrybucji w różnych typach mediów.
– Praktyczne przykłady używanych przez klientów technologii i ich oddziaływanie na konkretne firmy.
– Zaprezentowanie, które kanały reklamowo-marketingowe sprzyjają sprzedaży i wpływają na zyski przedsiębiorstwa.
– Wszystko na konkretnych przykładach z zastosowaniem nowoczesnych technologii i innego toku myślenia w zarządzaniu strategią marketingowo-sprzedażową.
Prelegent: Szymon Piekarz, prezes zarządu odpowiedzialny za zarządzanie strategiczne, marketing i sprzedaż w firmie Limtel.
• 13.00-13.45 Marketing Automation – nowy sposób na CRM i eMail Marketing.
– Pierwsze systemy Marketing Automation powstały dziesięć lat temu w USA. Połączyły one funkcjonalności CRM i e-mail marketingu, tworząc spójne środowisko dla działów sprzedaży i marketingu. Dzisiaj ponad 30 proc. dużych i średnich firm w USA korzysta z systemu Marketing Automation, dzięki czemu uzyskują dostęp do nowego strumienia potencjalnych klientów, obniżają koszty działań marektingowych poprzez automatyzację i zwiększają efektywność sprzedaży dzięki przesyłaniu potencjalnym klientom dopasowanych ofert we właściwym czasie.
Prelegent: Grzegorz Błażewicz, CEO w firmie Benhauer Sp. z o.o.
• 13.45-14.45 – Przerwa na lunch
• 14.45-15.30 – E-mail marketing
– jak zwiększać sprzedaż oraz retencję poprzez newslettery?
– Jak skutecznie pozyskiwać nowe adresy email potencjalnych klientów.
– Jak efektywnie wykorzystywać dane obecnych klientów.
– Jak często należy wysyłać mailingi handlowe.
– Jak skonstruować poprawnie wyświetlający się mailing.
– Jak interpretować podstawowe wskaźniki skuteczności.
Prelegent: Maciej Ossowski, dyrektor Działu Edukacji w firmie GetResponse.
• 15.30-16.15 SEM, Contextual Marketing, Behavioral Targeting skuteczne czy modne rozwiązania reklamowe?
– Czy rzeczywiście SEM, Contextual Marketing, Retargeting i Behavioral Targeting to przyszłość komunikacji marketingowej online?
– Wydatki reklamowe, kluczowe wyróżniki oferty reklamowej.
– Produkty reklamowe, metody kierowania przekazu.
– Przykłady realizowanych kampanii. – Jak zabrać się do planowania kampanii z wykorzystaniem nowych metod targetowania?
– Na co zwrócić uwagę przy optymalizacji działań reklamowych? Jakich błędów trzeba unikać?
Prelegent: Łukasz Duda, dyrektor Biura Reklamy Adkontekst.
• 16.15-17.00 – Social Business, czyli jak wykorzystać potencjał mediów społecznościowych.
– Wiele firm będących liderami innowacji rozumie jak ważne jest „być social”. W trakcie wdrażania technologii związanych z social media, organizacje te tworzą także nową kulturę biznesu, które zachęca pracowników do zapoznania się z doświadczeniami ich kolegów, a także samych klientów. Kulturę, która zachęca ich także do intensywnej komunikacji, dzielenia się pomysłami pomiędzy deportami, czy wreszcie współtworzenia produktu, odpowiedzi na problemy konsumentów oraz budowy marki.
Prelegent: Michał Sadowski, prezes zarządu Brand24 SA. • 17.00-17.15 Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów uczestnikom konferencji.
17.00-17.15 – zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów uczestnikom konferencji.
Data: 18 października 2012 r.
Organizator: UNIT Wydawnictwo Informacje Branżowe
Koszt uczestnictwa: 199,00 zł (netto).
O szczegółach konferencji dowiedzą się Państwo dzwoniąc pod nr tel.: 22 32 01 532
lub pisząc e-maila: awakulak@unit.com.pl