Jak zwrócić uwagę
przechodzącego w pośpiechu konsumenta, który nie ma ani czasu, ani
ochoty na wydawanie pieniędzy?
Zadanie jest trudne, ale
wykonalne. Większość ludzi to wzrokowcy, którzy w biegu zwracają
uwagę tylko na coś naprawdę wyjątkowego. Sztuka polega na
wzbudzeniu zainteresowania i skierowaniu wzroku przechodnia w stronę
witryny sklepowej – reszta należy już do niej. Wystawa to
pierwszy element sklepu, z którym styka się klient, a właściwie
jeszcze nie klient, a po prostu przechodzień. Z samego założenia
musi być oryginalna i niepowtarzalna. Coś, co można spotkać we
wszystkich sklepach, nie zainteresuje ponad 20 proc. ludzi, których
zakupy są zainspirowane właśnie witryną.
Aby sprawdzić jak ważna jest witryna
sklepowaprzeprowadziliśmy sondę:
Czy dobrze przygotowana witryna sklepu
z zabawkami jest w stanie zwiększyć sprzedaż?
Zdaniem, aż 94% respondentów. Witryna
sklepowa jest w stanie zwiększyć sprzedaż, tylko 6%
odpowiadających uznało, że nie ma to żadnego znaczenia.
Jaki z tego wniosek? Sklepy
zabawkarskie szczególnie w okresie gwiazdkowym powinny dbać nie
tylko o odpowiednią ilość produktów, lecz również o
przyciągający klientów wygląd witryny sklepowej, która w znaczny
sposób może wpłynąć na wzrost sprzedaży.
Czy dobrze przygotowana witryna sklepu
z zabawkami jest w stanie zwiększyć sprzedaż?
oczywiście, że tak
– 94%
nie ma to znaczenia – 6%
nie mam zdania – 0%