18 kwietnia w Warszawie odbędzie się konferencja
Kids
& Family Marketing Day czyli – Jak
przygotować skuteczną kampanię marketingową na rok 2013?
Trendy, możliwości, zagrożenia.
Konferencja przygotowana przez
specjalistów i praktyków z branży dziecięcej.
Podczas spotkania będziemy mogli się dowiedzieć:
Jak
skutecznie
przekonać konsumenta do swojej oferty?
Jakich
argumentów
użyć? Jakimi kanałami do niego dotrzeć?
Jaka
jest rola nowych
technologii w działaniach marketingowych?
Konferencja sprofilowana jest na marketing dziecięcy , zobaczymy przegląd trendów na rynku, poznamy zwyczaje zakupowe oraz rolę Internetu w życiu dziecka i rodzica.
Program
Konferencji:
PANEL
1
ANALIZA
ZACHOWAŃ DZIECI I
MŁODZIEŻY – prezentacje i wnioski
- Chłopcy i
dziewczynki w wieku od 3 do13 – zmiany w zachowaniach na przestrzeni
ostatnich 5 lat. - Jak zabawa,
kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe dzieci? - Jak przedszkolak i uczeń
spędzają dzień? Co robią w przedszkolu, szkole oraz w domu? Co robią w
czasie wolnym? Gdzie spędzają weekendy? - Aktualne
hity i trendy w życiu dzieci. Jakie marki i produkty powodują ich
zachwyt?
ANALIZA
MEDIÓW, Z KTÓRYCH
KORZYSTAJĄ DZIECI – Jak Twoja marka powinna dostosować się do
aktualnych trendów?
- Jakie
programy TV oglądają dzieci w różnym wieku? Co robią w trakcie
oglądania telewizji? - Rola
komputera oraz Internetu w życiu dziecka. Jakie strony www, fora, gry i
portale społecznościowe cieszą się jego największym zainteresowaniem? - Jakie media
docierają najskuteczniej do dzieci, a jakie do rodziców? - Urządzenia
mobilne w życiu dziecka. Najlepsze aplikacje na tablety i smartfony. - Social
media i ich wpływ na życie dzieci – szansa dla czy zagrożenie dla
Twojej marki?
PANEL
2
ANALIZA
ZWYCZAJÓW
ZAKUPOWYCH RODZICÓW
- Jak rodzice
zbierają opinie na temat produktów i usług skierowanych do dzieci? - Jakie
produkty rodzice kupują najchętniej? Na jakie marki są w stanie wydać
większą ilość pieniędzy? Jak uzyskać akceptację rodzica dla marki i
ceny? - Jak rodzice
wybierają miejsce zakupu? Rola sklepów online. - Jak
pozycjonować produkt na tle konkurencji, aby zyskać przewagę w oczach
rodzica? - Informacja
vs promocja – co rodzic chce usłyszeć w przekazie marketingowym? - Jak
przedstawiać rodzicom zalety produktów dla dzieci? - Komunikacja
marketingowa skierowana do rodziców. Sprawdzone chwyty językowe.
PANEL
3
FORMY
MARKETINGU
BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI
- Jak trafić
z produktem do przedszkola oraz szkoły? Pomysły na promocję. CASE STUDY - Jak powiązać markę z wartościami edukacyjnymi,
zdrowotnymi lub sportowymi? - Przekazywanie upominków, próbek dla dzieci.
Jaki rodzaj działań wzmocni efekt promocji? - Pomysły na dziecięce i młodzieżowe imprezy
okolicznościowe. Prezentacja sprawdzonych form sponsoringu - Szlachetne inicjatywy dziecięce i propagowanie
wiedzy – dla kogo najlepsze?
PANEL
4
JAK
SPRAWIĆ, ABY DZIECKO
POKOCHAŁO TWOJĄ MARKE, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE
- Utrzymywanie
więzi emocjonalnej z dzieckiem w dłuższym okresie – jak zbudować
lojalność wobec marki. - Jak
sprawić, aby dziecko było szczęśliwe, a mama zadowolona po zakupie
Twojego produktu? - Jak trafić
w potrzeby mamy, która chce mieć zdrowe, inteligentne i wysportowane
dziecko? - Jaki
sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i
do dziecka? - Tworzenie
opinii dziecka o Twoim produkcie podczas jego używania.
PANEL
5
ONLINE
MARKETING – DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ
- Jak trafić
do dzieci i młodzieży w Internecie? Przegląd najchętniej odwiedzanych
miejsc w sieci, z podziałem na wiek użytkowników. - Dzieci i
młodzież w mediach społecznościowych. Jak stworzyć dobry fanpage i
przeprowadzić skuteczną kampanię dla dzieci oraz rodziców? - Tablety,
smartfony, smart TV – przykłady ich wykorzystania w marketingu
dziecięcym. - W jaki
sposób zorganizować skuteczną komunikację marki z młodym pokoleniem w
Internecie? Praktyczna lista kontrolna – co należy stosować, a czego
się wystrzegać, aby nie doprowadzić do przekazania niewłaściwego
komunikatu młodym konsumentom. - Jak
skutecznie przełożyć umiłowanie dzieci i młodzieży do cyfrowego świata
na
lojalność do marki.
PANEL
6
PRZYKŁADY
NAJLEPSZYCH
KAMPANII MARKETINGOWYCH WYBRANYCH MAREK
Termin i miejsce: Warszawa,
18 kwietnia 2013 r.
Cena uczestnictwa: 849 zł +
VAT.
Organizator:
Magazyn Online Marketing Polska
Kontakt: Arkadiusz Widawski ; tel. 61 66 83 112