Już 4 października
bieżącego roku w
warszawskim centrum konferencyjnym
Sound&Garden odbędzie się I Kongres
Biznesu – spotkanie networkingowe osób piastujących najwyższe
stanowiska w przedsiębiorstwach sektora MŚP.
Cięcia kosztów,zwolnienia,bankructwa…Osoby zarządzające na co dzień stykają się z problemami,których rozwiązanie nie jest oczywiste.
Wiedza,doświadczenie
– dziś teoria zarządcza wystawiona została na wielką próbę. Mimo kryzysu wiemy,że szansa na rozwój jest w zasięgu ręki,a pieniądze leżą na ulicy. Wystarczy się tylko dobrze rozejrzeć…
Siła networkingu
W warszawskim centrum konferencyjnym Sound&Garden,
które w lipcu bieżącego roku miało oficjalne otwarcie, spotkają
się specjaliści w dziedzinie zarządzania. Wśród prelegentów nie
zabraknie takich nazwisk jak chociażby sam Grzegorz Turniak –
niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu,
zarządzania talentami i karierą. To właśnie On wraz ze swoim
profesjonalnym zespołem pomoże bezpiecznie wyjść ze strefy
komfortu każdego uczestnika i nawiązać wartościowe kontakty,
taktownie nawiązać rozmowy, przedstawić sobie uczestników od
momentu rejestracji do rozpoczęcia konferencji, połączyć osoby,
które nie miały znajomych wśród gości kongresu.
Od kilku lat coraz więcej firm oczekuje od swoich
pracowników posiadania szerokiej i mocnej sieci kontaktów.
Konferencje i seminaria są jedną z okazji do ich nawiązywania.
Niestety ponad 70% ich uczestników nie czuje się komfortowo w
„przełamywaniu lodów” podczas takich wydarzeń. Klienci
koncentrują się głównie na warstwie merytorycznej konferencji,
tracąc unikalną okazję stworzoną przez organizatorów eventu. Bez
wspomagania (icebreaker)
organizatorów mingling ułatwiający
wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami jest zazwyczaj
niewielki. Wynika to z wielu powodów – np. nie wiedzą oni :
– po
co zawierać nowe znajomości,
– jak to robić,
– czego nie
robić,
– jak podtrzymywać nawiązane relacje.
– Zapewne wielu z nas uczestniczyło
w niejednym kongresie, konferencji, szkoleniu tudzież warsztatach.
Zazwyczaj jednak swój udział ograniczamy do bacznego notowanie
tego, co przekazują nam prowadzący. Ilu z nas podczas tego typu
spotkań może pochwalić się licznymi kontaktami? – zadaje
pytanie organizatorka spotkania, Daria Kostera. – Osobiście
jestem wielkim zwolennikiem networkingu. To chociażby dzięki
niepowtarzalnym kontaktom mam możliwość 4 października spotkać
się z najlepszymi Top Managerami z tak wielu branż.
BNI Polska, odpowiedzialna za cykl
networkingowy podczas I Kongresu Biznesu, pokaże, że takie
moderowane sesje przynoszą dodatkowe korzyści wymiany wiedzy i
doświadczeń oraz dostarczają wiele satysfakcji uczestnikom a
organizatorom możliwość skorzystania w zasady wzajemności.
Wykłady
Niezaprzeczalną wartością I Kongresu
Biznesu, który organizowany jest pod Patronatem Konfederacji
Lewiatan, są spotkania warsztatowe oraz prelekcje wykładowców –
praktyków. Prócz wspomnianego Grzegorza Turniaka podczas spotkania
gościć będą: Krzysztof Chlebiński, Krzysztof Murzyn, Witold Jan
Czarnocki, Jacek Gałązka
oraz Artur Sójka.
4
października w godzinach od 9:00 do 18:00 ponad 150 Top Managerów
reprezentujących różne branże z sektora MŚP będzie miało
okazję wziąć udział w „sporcie kontaktowym”, który
przygotuje uczestników do tworzenia sojuszy z wartościowymi
partnerami, korzystać z wiedzy, pomysłów i umiejętności
szerokiego kręgu ludzi, zmniejszyć stres związany z działalnością
dzięki życzliwości otaczających każdego z nas osób oraz
zwiększyć zyski i wartość firmy.
Polowanie
na Słonia to temat jednego z wykładów i mimo sprzyjających
plenerów hotelu Sound&Garden, nie jest to bynajmniej zapowiedź
amazońskiej przygody. Metaforyczne określenie jest niczym innym jak
receptą na pozyskanie i utrzymanie dużych klientów, z którymi
uczestnicy chcą podpisać gigantyczne kontrakty. Dzięki
doświadczeniu w międzynarodowych korporacjach (Neumann, SAP,
jobpilot.pl) wykładowcy przekażą wiedzę podpartą namacalnymi
wynikami.
Zarządzanie
to nie tylko kontrakty. Duża rola leży po stronie pracowników,
którzy nie tylko mogą pomóc w zdobyciu najlepszego klienta ale
także powinni zadbać o to, aby jego obsługa była na najwyższym
poziomie godna późniejszych rekomendacji. Metody skutecznego
zarządzania opartego na motywowaniu, plusy i minusy „luzu”
wewnątrz organizacji, „dokręcanie śruby” przedstawione zostaną
w sposób warsztatowy, aby jak najbardziej znaleźć przełożenie w
realiach każdej z firm.
–
Prelegenci I Kongresu Biznesu to osoby najlepsze w swojej
dziedzinie.–
zapewnia Daria Kostera z wydawnictwa UNIT – to
także biznesowi pasjonaci, którzy na pewno zarażą wszystkich
uczestników swoim niepowtarzalnym podejściem do, wydawać by się
mogło, typowych dziedzin życia każdej z firm.
Resume
I
Kongres Biznesu odbędzie się 4 października 2013 roku w Hotelu
Sound & Garden przy ul. Żwirki i Wigury 18 w Warszawie. Idealne
połączenie z centrum stolicy oraz z Lotniskiem Chopina,
wielostanowiskowy parking samochodowy, przestronne sale
konferencyjne, znakomici prelegenci, atrakcje (gadżety Legii, torby
na Ipady/ laptopy, akecsoria biurowe, Vouchery do Spa),
niepowtarzalna okazja poznania 150 potencjalnych partnerów
biznesowych…
Organizatorem
spotkania jest Unit Wydawnictwo Informacje Branżowe.
–
Ze względu na powagę spotkania oraz liczną grupę Top Managerów
zainteresowanych uczestnictwem, ustalony został optymalny koszt
uczestnictwa w wysokości 500 zł
– informuje organizatorka październikowego spotkania. – Nie
zabraknie także atrakcji dla wszystkich gości o czym informać
będziemy na bieżąco na naszej stronie – dodaje.
Patronat Medialny nad
I Kongresem Biznesu objęły ogólnopolskie magazyny:
Top
Class, Świat Butów, Moda Forum, Świat Zabawek, Zegarki i
Biżuteria, Film & TV Kamera, Chronos, Papierniczy Świat,
Vidart, Print Partner, Modern Office Manager.
Sponsorami spotkania
są: OKI, ActiveJet, Biuro Plus, Kris – Expression,
Leviatan-Poligrafia, PBS Connect.
Partnerami I
Kongresu Biznesu są: BiuroSi, Jasmin Zäsar,
Przyjazna Firma, BNI, Grupa Unity, Wellness&Beauty Natural Spa,
MerPlus.
Patronat Honorowy:
Konfederacja Lewiatan
Szczegóły:papierniczyswiat.pl/Kongres_biznesu.pdf