Podczas dwudniowych targów zostanie
zaprezentowana oferta około 200 firm z Polski i Europy z zakresu
wyposażenia i usług dla handlu. Wystawcy zaprezentują m. in.
ofertę w zakresie projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas
fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami
handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych,
usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług
doradczych, prawnych i consultingowych; towarów FMCG.
Targi odwiedzają osoby zarządzające
i podejmujące decyzje w sieciach handlowych i gastronomicznych,
osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, a także zarządcy
i najemcy centrów handlowych oraz firmy dostarczające wyposażenie
dla sklepów, w tym lokalni dealerzy.
Targi RetailShow 2013:
-
Wygodny dla zwiedzających podział
wystawy na strefy: Store Design, Retail Technology oraz Equipment
& Services. -
Salony
tematyczne na targach: IT for Retail, e-Commerce &
mobile, Gastro oraz
Digital Signage. -
The Perfect Store –
modelowy sklep zbudowany po raz drugi na targach, gdzie w jednej
wspólnej aranżacji prezentujemy innowacyjne urządzenia, meble i
wyposażenie. Firmy uczestniczące w projekcie mają zapewnioną
wyjątkową promocję, ponieważ sklep cieszy się wielkim
zainteresowaniem odwiedzających. Dla gości to wyjątkowa okazja,
aby sprawdzić, wypróbować i porównać wszystkie prezentowane
rozwiązania i urządzenia w praktyce. -
Retail Congress –
inspirująca konferencja dla sieci handlowych: trendy, nowe
koncepty, design, technologie i zarządzanie. Drugi dzień
konferencji poświęcony franczyzie: modele, wymagania i korzyści,
projektowanie, zarządzanie, IT, prawo i księgowość. -
Retail Innovations Theatre
– warsztaty i prezentacje otwarte dla wszystkich zwiedzających
bezpośrednio na hali targowej. -
Innowacje Handlu –
prestiżowy konkurs w rozszerzonej formule z nowymi kategoriami dla
sieci handlowych. -
Rozbudowana aplikacja mobilna
targów na systemy Android i iPhone, z możliwością umawiania
spotkań i szeregiem bardzo przydatnych funkcji dla wystawców i
zwiedzających.
Wstęp na targi dla zwiedzających jest
bezpłatny po zarejestrowaniu na stronie www.retailshow.pl, lub w
dniu targów na recepcji targowej. Organizatorem imprezy jest firma
ECP Polska.