3 lutego Matras otrzymał tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2014.
Firma została wyróżniona tym zaszczytnym tytułem w VII edycji Polskiego
Programu Jakość Obsługi. Kluczowym kryterium przyznania tytułu są
opinie konsumentów.
–
Gwiazda Jakości Obsługi 2014 dla
księgarni to wyjątkowa nagroda, ponieważ to konsumenci zadecydowali o
jej przyznaniu. Cieszę się, że uznali nas za firmę, która w najwyższym
stopniu odpowiada na potrzeby współczesnego rynku i jest godna szerokiej
rekomendacji na przyszłość. Dla nas jest tym bardziej ważne, że opinie
klientów potwierdzają słuszność obranego kierunku rozwoju. Klienci
docenili zmiany w księgarniach oraz ich atmosferę. -podsumowuje Mariusz Rutowicz, prezes Matras S.A.
Gwiazda Jakości Obsługi 2014 to już drugi tytuł dotyczący jakości i
przyznany Matrasowi w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W 2013 roku otrzymał
tytuł „Dobra Marka 2013 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii: sieć
księgarni przyznany na podstawie wysokich ocen w badaniach
przeprowadzonych na grupie ponad 1000 przedsiębiorstw i osób