W ostatnim czasie Biedronka uruchomił cztery nowe placówki. Sklepy
powstały we: Włocławku, Baninie, Wrocławiu oraz
Krotoszynie.
Jeronimo Martins Polska jest właścicielem największej sieci detalicznej w
Polsce Biedronka, mającej ponad 2300 sklepów w blisko 900
miejscowościach. Sprzedaż Jeronimo Martins w 2013 r.
osiągnęła wartość 11,8 mld euro, czyli o blisko 11 proc. wyższą niż w
2012 roku. Wzrost sprzedaży był spowodowany zarówno ekspansją Grupy, a
także 3,5-proc. wzrostem sprzedaży LfL. W Polsce sprzedaż Biedronki
wzrosła o 15 proc. (stała waluta), do poziomu 30 mld zł. Sprzedaż LfL
wzrosła o 4,2 proc. dzięki realizacji programu ekspansji sieci, w ramach
którego Biedronka otworzyła w minionym roku 280 nowych sklepów.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.