Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home TRENDY i BIZNES Raporty i badania

DOSTĘPNE, INTERAKTYWNE I PRZYSTĘPNE CENOWO: SPOTKAJ SIĘ Z NOWYMI TRENDAMI W ZABAWKACH TECH

17 sierpnia 2019
w Raporty i badania
Reading Time:10 mins read
A A
DOSTĘPNE, INTERAKTYWNE I PRZYSTĘPNE CENOWO: SPOTKAJ SIĘ Z NOWYMI TRENDAMI W ZABAWKACH TECH

Autorki: Reyne Rice, dyrektor generalny i założycielka ToyTrends i Robin Raskin, założycielka Living in Digital Times

Podczas CES 2019 skupiono się na technologiach wykorzystywanych w zabawkach. Na Toy Fair New York równanie zostało odwrócone. Chodziło o zabawki, których podstawą działania jest technologia. Podczas polowania na najlepsze zabawki odkryłyśmy wiele technologii pozwalających na stworzenie przystępnych, interaktywnych i niedrogich rozwiązań technicznych, zaprojektowanych specjalnie w celu zachęcenia dzieci do odkrywania i interakcji. W tym roku zabawki tzw. „Kidults” mocno zaznaczyły swoją obecność. Oto niektóre z pojawiających się trendów i gorących produktów na nadchodzący sezon.

TECHNOLOGIA BEZ EKRANU NAUCZA KODOWANIA DZIECI:

Technologia pozbawiona ekranu lub bez ekranu może wydawać się oksymoroniczna, ale dzięki coraz większej liczbie rodziców, nauczycieli i opiekunów zmartwionych nadmiernym spędzaniem przez dzieci czasu przy ekranie, producenci zabawek zwrócili na to uwagę i stworzyli zabawki rozwijające umiejętności technicznych bez ekranów.

• Kod ‘n Learn Kinderbot firmy Fisher Price łączy kodowanie z innymi umiejętnościami wczesnego uczenia się, takimi jak litery, liczenie i rozpoznawanie kształtów. Dzieci uczą się „programować” ruchy Kinderbota i zmieniać wygląd robota dzięki wymiennym akcesoriom. Trzy sposoby gry to bezpłatne kodowanie, wyzwania związane z nauką i broszura „tajny kod”, aby odblokować więcej.

• Mech 5 firmy Elenco oferuje unikalne podejście do kodowania. W środku tego robota znajduje się ruchome „koło kodujące”, w którym użytkownicy programują robota, zatrzaskując kołki kodujące w kole. Kombinacje kołków kodujących nakazują robotowi poruszanie się do przodu, do tyłu, skręcania, obracania lub pauzy.

• Kids First Coding and Robotics firmy Thames & Kosmos pozwala dzieciom tworzyć proste konstrukcje przypominające cegły, a następnie kodować, określając sekwencję fizycznych „kart kodowych”. Robot porusza się po kartach z kodem, podczas gdy skaner optyczny odczytuje kierunki i ładuje program. Robot może poruszać się w różnych kierunkach, aktywować akcesoria, zapalić diodę LED, odtwarzać dźwięki i reagować na różne karty funkcyjne.

TECH ZACHĘCA DO GRACZY FIZYCZNEJ:

Wykorzystując technologię jako dodatek do zabawy fizycznej, wiele produktów stwarza dzieciom wyjątkowy powód do wstawania i ruszania się.

• Płaszcz Harry’ego Pottera od Wow! Rzeczy mają być zwycięzcą tego sezonu wakacyjnego. Wewnętrzna podszewka peleryny działa jak zielony ekran, dzięki czemu użytkownik może sprawić, że rzeczy pojawią się i znikną. Wyposażony jest w statyw do trzymania smartfona. Uruchom magiczną aplikację i nagraj magię. (Telefon nie jest dołączony.)

• Kolekcja Toy Story 4 firmy Thinkway łączy przytulne figurki z interaktywną grą, którą dzieci mogą kontrolować. Kiedy rodzic wchodzi do pokoju, dzieci mogą sprawić, że postacie spadną na podłogę. To dziecięcy głos, który przywraca ich do życia. Buzz i Woody zareagują na sterowane głosem dzieciaki i zachęcą dzieci do ponownego przeżycia ikonicznych momentów filmu.

  • Jeff O’Brien/Krystal DeBord

ZABAWKI DO ZABAW Z INNYMI WG GENERACJI YOUTUBE:

Niektóre z ulubionych aktywności dzieci w Internecie obejmują oglądanie filmów wideo z unboxingu w YouTube i młodych gwiazd YouTube ujawniających nowe wrażenia z gry. Oto kilka sposobów, w jakie producenci zabawek wykorzystali tę fascynację.

  • Ryan’s World autorstwa Bonkers Toys: Ryan, siedmioletnie idol rozpakowujący produkty na YouTube rozszerzyło jego osobistą markę o linię zabawek wzorowanych na jego własnym wizerunku. Jaja Ryan Surprise mogą zawierać Alien Ryan, Robo Ryan, Combo Panda lub Red TItan. Urok polega na odpakowaniu jajka.
  • ZURU nawiązało współpracę z Tylerem „Ninja” Blevins – pierwszym graczem na rynku gier społecznościowych, znanym jako najlepszy strzelec w Fortnite, aby wprowadzić linię ekskluzywnych szybkostrzelnych miotaczy strzałek do swoich miotaczy X-Shot „Ninja” zasięg. Inni główni producenci zabawek, tacy jak Jazwares, Hasbro i Wicked Cool Toys, uzyskali licencję na nazwę Fortnite na kluczowe premiery produktów 2019. Ninja jest również na pokładzie z Wicked Cool dla zabawek innych niż miotacze.
  • Lalki #SNAPSTAR i aplikacja SNAPSTAR Studio, autorstwa YULU, dedykowane dla „społecznie wpływowych” dziewczyn, które chcą angażować się w media społecznościowe i tworzyć treści w mediach społecznościowych, dostarczając technologię zielonego ekranu i wskazówki dotyczące tworzenia udostępnianych filmów z możliwością dostosowania ich do mody lalki. To jak Instagram skupiony na modzie, w bezpiecznym środowisku, przyjaznym dzieciom.
  • Hatchimals Hatchtopia Life od Spin Master. Spin Master stworzył kolejną warstwę wciągającej i interaktywnej gry dla dzieci, które zbierają tę niepowstrzymaną markę. Teraz dzieci mogą zbierać nowe mini postaci i za pomocą kodu specyficznego dla produktu, odblokowywać nowe postacie Hatchtopii w Internecie, grać w gry i wchodzić do internetowego świata Hatchtopia Life.

ZABAWKI STEM PODKREŚLAJĄ „A” DLA PARY:

Dodając „A” dla sztuki do równania STEM, nowe zabawki zachęcają do artystycznych opcji, takich jak chemia kolorów i muzyka, aby dodać do nauki o nauce.

  • Crayola Color Chemistry Arctic Lab: zestawy do chemii kolorów Crayoli są przeznaczone dla dzieci do eksperymentowania z kolorem poprzez chemię. Ten nowy zestaw Arctic zawiera 50 zimowych eksperymentów naukowych, takich jak robienie śniegu na drzewach i zmieniające kolor naklejki w kształcie płatka śniegu, przy użyciu temperatury, tekstury i koloru, aby chemicznie zmienić wyniki.
  • Science of Music autorstwa Alex Brands zachęca dzieci do tworzenia własnej, naturalnej, solidnej tektury gitarowej i dodawania komponentów muzycznych, wszystko za 30 USD. Różne sprytne i łatwe w użyciu przyciski i obwody dodają progów i strun, a także uderzeń muzycznych, zniekształceń i opcji na gitarę akustyczną lub elektryczną.

CENA KONTYNUUJE WZROST NA ZABAWKACH W 50 USD:

Z rodzicami bardzo świadomymi potrzeb swoich dzieci, które często poświęcają krótką uwagę i potrzebują natychmiastowej gratyfikacji, chronią swoje portfele, wprowadzając dzieci do świata rozwiązań technicznych, dostępnych w niskich cenach, w przeciwieństwie do wybierania drogich opcji technicznych.

• Zjawisko Baby Shark uchwyciło dziecięce serca na całym świecie dzięki chwytliwej piosence YouTube i relacjom tanecznym. PinkFong przetłumaczył to zjawisko na zabawki WowWee, w wydaniu Baby Shark dla Fingerlings (14,99 $), pluszu mini śpiewającym i pluszowej marionetce z postaciami Baby Shark, które mogą śpiewać zarówno w zwolnionym, jak i przyspieszonym tempie, w zależności o tego, jak szybko dzieci otwierają usta rekina.

• Novio firmy Spin Master to prosty robot zdolny do uczenia się ruchów i czynności prowadzonych przez dzieci za pomocą prostych gestów ręki. To kosztuje tylko 19,95 $

• ZURU wprowadziło na rynek swoją niedrogą i oszczędzającą czas innowację: Bunch O Balloons Self-Inflating and Self-Sealing Party Balloons.. To najnowsze urządzenie do przygotowywania imprez wypełnia 40 balonów w 40 sekund. Działa z regularnym powietrzem lub helem, a balony są również wielokrotnego użytku. Genialne. Nawet fabryka produkująca urządzenie jest obsługiwana przez roboty do precyzyjnej produkcji. Zestaw startowy Bunch O Balloons z urządzeniem, 48 balonami i adapterem zbiornika helu to koszt 29,99 USD. Uzupełniające opakowania balonów dostępne osobno.

INTERGENERATIONAL PLAY ROZWIJA I KIDULTS DOŁĄCZ DO ZABAWY.

W najnowszym wydaniu „The Pop Insider” opisano wiele linii produktowych i gadżetów dla dzieci, dzieci i kolekcjonerów nostalgii ich ulubionych marek i postaci. Strefa „Kidult” powstała w styczniu 2019 r. w Galerii Trendów na Spielwarenmesse w Norymberdze, aby włączyć do zabawy dorosłych fanów, którzy uwielbiają zbierać, gromadzić i prezentować swoje figurki, kostiumy i odgrywanie ról, kolekcje cegieł, rękodzieło i inne.

• Gra Lie Detector firmy Hasbro wykorzystuje technologię analizy głosu wbudowaną w tę grę dla dorosłych, aby wykryć subtelności w głosie osoby, aby pomóc Ci odkryć, kto mówi prawdę, a kto nie. Podczas wykonywania tur gracz w gorącym miejscu jest pytany o niewygodę Tak lub Nie ma pytań. Powiedz prawdę, a zdobędziesz punkty, ale kłamstwo daje punkt przeciwnikowi. Wygrywa gracz z największą liczbą punktów.

• Pictionary Air by Mattel, to nowoczesna wersja popularnej gry Pictionary. Aplikacja mobilna Pictionary Air jest połączona ze specjalnym piórem podświetlającym, a szuflada pokazuje ich trop w powietrzu. Aplikacja rejestruje rysunek powietrza w czasie rzeczywistym i wyświetla narysowane arcydzieło na ekranie. Rysunki na żywo można nagrywać i zapisywać do odtwarzania. Grając w tę grę z wieloma ludźmi, technofile będą zachwyceni wyświetlaniem aplikacji Pictionary Air na dużym ekranie za pomocą Apple TV lub Chromecasta (brak w zestawie).

ROZSZERZONA RZECZYWISTOŚĆ, WIRTUALNA RZECZYWISTOŚĆ I MIESZANA RZECZYWISTOŚĆ NADAJĄ NOWY WYMIAR GRZE

2019 rozszerza grę rzeczywistości rozszerzonej, aby zachęcić dzieci do wielowarstwowych opcji gry. Te zabawki mogą być odtwarzane z komponentami technicznymi lub bez nich, ale kierunek polega na tym, że gra jest wzbogacona o aplikacje AR do aktywowania kolekcji i kreacji.

• Popularna gama Untamed z WowWee dodała nową grę Augmented Reality do swojej nowej mini-kolekcjonerskiej gamy dinozaurów, wilków, ptaków drapieżnych i innych. Untamed Mad Lab Minis zakopuje swoje kolekcje w fiolkach z probówkami wypełnionymi związkami, takimi jak piasek, szlam i glina. Jest to doświadczenie związane z rozpakowywaniem, które zmusza użytkownika do odnalezienia probówki. Kolekcja zawiera 34 stworzenia pop-n-swap. W połączeniu z bezpłatną aplikacją Happy Giant, świat Untamed Mad Lab Minis pozwala dzieciom przekształcać swoje mini-kolekcje w nowe stworzenia i gry.

• LEGO wprowadziło na rynek nowy świat rozszerzonej rzeczywistości (AR), wzbogacony o gry dla dzieci w wieku 7+, z kolekcją przygody Lego Hidden Side. Temat jest „przerażający” i „widmowy”, ponieważ główni bohaterowie Jack i Parker w dołączonej aplikacji mogą wykryć duchy i duchy w nawiedzonych miejscach Lego. Będą rozwiązywać łamigłówki i grać w gry, gdy będą badać nawiedzone królestwa. Ukryta strona jest dostępna w wielu przedziałach cenowych ze strukturami takimi jak nawiedzona szkoła i cmentarze. Przyszłe linki do galerii LEGO Life zachęcą także do gry w mediach cyfrowych i społecznościowych.

• Profesor Maxwell’s 4D Galaxy by Spice Box to najnowszy w sprytnym zestawie produktów, które łączą książki fizyczne, elementy gier i rzeczywistość rozszerzoną, aby zachęcić dzieci do interakcji z profesorem Maxwellem. Po dobrze przyjętej grze Chef 4D, ta najnowsza gra jest osadzona w świecie między galaktycznym i zawiera szereg interaktywnych gier i aplikacji, które odkrywają galaktykę. Dzieci będą nosić dołączony zestaw słuchawkowy VR, który budzi się do życia po umieszczeniu w nim telefonu komórkowego, a dzieci mogą wchodzić w interakcje w pełnym trybie VR.

2019 to rok, w którym tech staje się bardziej przystępny i bardziej interaktywny, zachęcając dzieci do tak wielu opcji gry, że gra przez cały rok jest zdecydowanie dostępna i zachęcana! Bądź na bieżąco z kolejnymi nowościami, których premiery zaplanowane są w kolejnych miesiącach tego roku. Ujawni się jeszcze więcej rozgrywek technicznych.

Tagi: Living in Digital TimesRobin RaskinToyTrends

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym
Raporty i badania

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

3 tygodnie temu

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas –...

Więcej
Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym
Raporty i badania

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

3 tygodnie temu

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45%...

Więcej
Następny
Nie tylko pokémony – co i dlaczego zbierają ludzie?

Nie tylko pokémony – co i dlaczego zbierają ludzie?

Ostatnie wpisy

Monster High wkracza do świata Playmobil!

Monster High wkracza do świata Playmobil!

3 czerwca 2025

Jesienią 2025 roku w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA) zadebiutują zestawy Playmobil inspirowane marką Monster High™. Kultowe...

LEGO i Gabby’s Dollhouse razem na wielkim ekranie i w klockowej odsłonie!

LEGO i Gabby’s Dollhouse razem na wielkim ekranie i w klockowej odsłonie!

2 czerwca 2025

Fani Gabby i jej futrzanych przyjaciół mogą zacierać ręce – nadchodzą nowe zestawy LEGO® inspirowane filmem „Gabby’s Dollhouse: The Movie”!...

Kaufland w świecie Minecraft – kolejny krok w kierunku generacji Z

Kaufland w świecie Minecraft – kolejny krok w kierunku generacji Z

1 czerwca 2025

Kaufland uruchomił własny, wirtualny świat w grze Minecraft, łącząc rozrywkę i zakupy w nowatorski sposób. Projekt skierowany m.in. do pokolenia...

Targi Stationery & Paper Expo 2025: Nowe perspektywy dla branży papierniczej i biurowej w Arabii Saudyjskiej

Targi Stationery & Paper Expo 2025: Nowe perspektywy dla branży papierniczej i biurowej w Arabii Saudyjskiej

31 maja 2025

W dniach 16–18 września 2025 roku w Riyadh Front Exhibition & Conference Center odbędzie się Stationery & Paper Expo –...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • MAGAZYN ZPK
  • Newsy z rynku handlowego
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Nawigacja

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Wpływ nowych ceł na rynek zabawek w USA – 6Indie walczą o pozycję lidera w branży zabawek ...

17 lutego 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Lojalny jak polski konsument – 6EUDR: Europejskie Rozporządzenie o Wylesianiu EUDR odroczone o rok – 8E-commerce 2025 ...

26 stycznia 2025

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności