Allegro.pl pod koniec stycznia zostanie udostępnione w zupełnie nowej
odsłonie. W serwisie pojawią się nowe funkcjonalności, a szata graficzna
będzie nawiązywać do strony Pinterest.com.
Nowa wersja Allegro.pl została przygotowana zupełnie od początku. W
serwisie zmieni się zarówno szata graficzna, jak też sposób korzystania z
niego przez użytkowników. Zintegrowane zostaną funkcjonalności, które
wprowadzono w ostatnim okresie, m.in. zmieniony sposób wystawiania ofert, opcja zakupów na raty czy zakupy bez zakładania konta. W efekcie najważniejsze działania
wykonywane przez użytkowników – rejestrowanie i logowanie się,
wystawianie, licytowanie i kupowanie przedmiotów – mają być prostsze.
Z kolei nowa szata graficzna Allegro jest inspirowana Pinterest.com,
serwisem społecznościowym opartym na dzieleniu się treściami graficznymi.
Dlatego na Allegro jeszcze bardziej wyeksponowane będą zdjęcia
oferowanych produktów, a poszczególne strony będą „dłuższe”, bardziej
rozwijane w dół. Taki układ ma przypominać sklepy internetowe i kluby
zakupowe oraz być lepiej dostosowany do urządzeń mobilnych.
Przedstawiciele Allegro chcą, żeby dzięki nowej wersji serwisu jego
użytkownicy dokonywali na nim znacząco więcej transakcji niż obecnie.
Przypomnijmy, że Allegro.pl to zdecydowanie największy serwis e-commerce
w Polsce – miesięcznie odwiedza go ponad 10 mln realnych użytkowników
(w październiku było to 10,3 mln, a konta na nim założyło 15,5 mln internautów.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl