Hobbitomania opanowała polskich widzów. 1 stycznia film „Hobbit: Niezwykła podróż” obejrzał milionowy widz. Biorąc pod uwagę wynik otwarcia, film stał się numerem jeden całego 2012 roku – podaje dystrybutor Forum Film Poland.
W ciągu pierwszego weekendu i pokazów przedpremierowych film zgromadził w Polsce blisko 900 tysięcy widzów. Bazując na ogromnej popularności tolkienowskiego bohatera wydawnictwo Egmont przygotowało dwie gry: planszową i karcianą. Obie gry nawiązują do powieści o niezwykłych przygodach hobbita Bilbo Bagginsa. Jednym z wielu elementów planu promocyjnego Egmontu dla gier Hobbit jest kampania promocyjna w największych sieciach kin (Multikino, Cinema City, Helios) w całej Polsce. Spot reklamowy emitowany jest na ekranach przed filmem „Hobbit” oraz w holach kin na ekranach LCD. Z każdą z sieci kinowych Egmont organizuje również szereg konkursów wspartych plakatami w kinowych holach oraz informacjami w internecie. Działania promocyjne trwać będą również w styczniu br.