Na początku stycznia br. redakcja „Świata Zabawek” przeprowadziła
sondę wśród właścicieli 25 sklepów detalicznych. Z informacji, jakie
uzyskaliśmy wynikało, że niekwestionowanym liderem były w tym czasie lalki i
akcesoria Monster High™ – Upiory z klasą. Na drugim
miejscu królowała marka Lego. Zdania co do trzeciego najlepiej sprzedającego
się produktu były podzielone. Jedni informowali, że poza Monster High nie było
żadnych hitów, inni dodawali jeszcze wspomniane produkty Lego, a jeszcze inni
wskazywali na kolejne marki i produkty – np. Ravensburger (zwłaszcza
Kiki Ricky), zabawki dla niemowląt Fisher-Price, zabawki dla najmłodszych
oferowane przez przedsiębiorstwo Anek (marka Smily Play), lalki funkcyjne
Interkobo czy gry i puzzle różnych producentów.
Więcej na ten temat znajdą Państwo w najnowszym wydaniu „Świata Zabawek” – 1-2/2012 r.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.