Pod koniec lutego br. będą miały miejsce wiodące na rynku europejskim targi poświęcone promocji, trendom i merchandisingu – IAW – International Trade Fair for Retail Promotions and Imports (26-28.02). Nadchodząca impreza skoncentruje się na topowych produktach i markach przeznaczonych na okres wiosenno-letni. Oczywiście, 300 wystawców zaprezentuje również artykuły, które mogą być sprzedawane przez cały rok. Maksymalna różnorodność dla maksymalnego handlu. To motto przewodnie tej imprezy. Poprzednie edycje cieszyły się ogromnym zainteresowanie wśród zwiedzających. Nie inaczej będzie i tym razem. Wystawcy i odwiedzający mogą też liczyć na ciekawy program szkoleń oraz wykładów – Trend Forum. Więcej informacji na: www.iaw-messe.de.
Edu-Książka poszerza ofertę o zabawki edukacyjne Clementoni (audio)
Edu-Książka, jeden z największych polskich dystrybutorów oferty edukacyjnej - obejmującej...
Więcej