18 kwietnia w hotelu Puławska Residence w Warszawie odbyła się I konferencja Kids & Family Marketing Day, której organizatorem był magazyn Online Marketing Polska oraz agencja reklamowa Kid&Young. Tematem spotkania było zagadnienie: Jak przygotować skuteczną kampanię marketingową na rok 2013?Trendy, możliwości, zagrożenia.
Konferencja sprofilowana na tematykę marketingu dziecięcego przyciagnęła ponad 120 osób z branży zabawek i artykułów dziecięcych.
W czasie spotkania uczestnicy mogli się dowiedzieć jak nadążyć za młodymi czyli co ma wpływ na wybory dziecka w zależności od wieku.
W czasie wykładu Zmiana zmianę zmianą zmienia czyli jak nadążyć za młodymi , którą poprowadził Radosław Pallach z agencji reklamowej Kid & Young mogliśmy się dowiedzieć jak i gdzie trafić do dzieci.
O tym jak pogodzić decyzje zakupowe dorosłych i ich pociech opowiadały Katarzyna Krzywicka-Zdunek i Katarzyna Haczewska-Wierzbicka z Grupy IQS Sp.zo.o.
Iwona Piasta odpowiedzialna za markę Kubuś bardzo interesująco przedstawiła zagadnienie : Dzieci wiedzą o co chodzi-jak sprawić, aby dziecko pokochało Twoją markę, a rodzic wydawał na nią pieniądze.
O swoich doświadczeniach w rozwijaniu jednocześnie grupy docelowej i marki opowiadała Olga Stępniewska z firmy Danone Sp.zo.o.
Czym jest Pokolenie XD? To interenet wyssany z mlekiem matki przekonywał Marcin Maj z OS3 multimedia.
Natomiast o dotarciu i zdobyciu zaufania w grupie docelowej oferując innowacyjne produkty mówiła Magdalena Konaczerenko-Ciszek marki Philips Avent.
Nie zabrakło również tematu o mediach społecznościowych. O fenomenie Naszej Klasy opowiadały Aleksandra Wakarecy oraz Bogna Bojanowska.
Organizatorzy podczas spotkania potwierdzili organizację drugiej edycji konferencji w 2014 roku.