Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home TRENDY i BIZNES Raporty i badania

Loose Moose– nowa marka na rynku

17 listopada 2014
w Raporty i badania
Reading Time:2 mins read
A A
Loose Moose– nowa marka na rynku

Na rynku pojawiła się nowa marka ubranek dziecięcych Loose Moose – fashion for loose kids. pomysłodawcą projektu jest Michał Śliwiński i jego żona Iza, na co dzień rodzice dwóch chłopców, którzy doskonale wiedzą, jakie ubranka dla dzieci są wygodne i do tego modne. Do jakiej grupy odbiorców skierowana Jest nowa linia odzieży dziecięcej, czym się charakteryzuje i co Ją wyróżnia – rozmawiamy z Izą Kosecką-Śliwińską.
Anna Piskorska: Kto jest pomysłodawcą nowej marki dziecięcej, wchodzącej na rynek polski – Loose Moose?
Iza Kosecka- Śliwińska: Pomysłodawcą nowej marki jest mój mąż, Michał.
Co wpłynęło na to, że zdecydowaliście się Państwo wprowadzić na rynek nowy brand? Jak narodził się pomysł na Loose Moose?
Marka powstała z potrzeby zaistnienia na rynku ubranek dla dzieci spójnych kolorystycznie, designerskich, nowoczesnych, a zarazem wygodnych.
Czym wyróżnia się oferowana przez Państwa odzież?
Przede wszystkim prostą formą, oversize’owym krojem, spójną kolorystyką i dużym kapturem z rogami łosia.
Proponowana przez firmę odzież to ciekawe wzornictwo i przede wszystkim oryginalny fason. Kto odpowiada za jej projektowanie?
Ubrania projektuję sama, jestem architektem wnętrz, posiadam wrażliwość artysty, która pozwala mi na dostrzeganie inspiracji również do projektowania ubrań.
Czy sami Państwo szyją te ubranka?
Nie, tym zajmują się specjaliści z Łodzi.
Do jakiej grupy wiekowej jest skierowana oferowana przez Państwa marka?
Nasza odzież skierowana jest do dzieci w wieku od 2 do 10 lat. Jednak oversize’owy krój sprawia, że ubranka pasu ją również na starsze dzieci.
Gdzie produkty będą dystrybuowane?
Dopiero zaczynamy działalność, chcielibyśmy, aby nasze produkty były dostępne w wielu miejscach, ale czas pokaże czy uda się ten plan zrealizować. Na razie można je kupić za pośrednictwem showroom.pl i w sklepie stacjonarnym w Kielcach w Galerii Echo.
Co nastręcza najwięcej trudności przy wprowadzaniu nowej marki na rynek?
Najtrudniej udźwignąć wysokie koszty związane z prowadzeniem tego ty u działalności. Trudnością jest też brak do świadczenia w branży.
Jakie mają Państwo plany na najbliższą przyszłość w związku z Loose Moose?
Będziemy dążyć do tego, aby nasze produkty były dostępne w wielu sklepach w Polsce. I oczywiście będzie my poszerzać nasz asortyment i wprowadzać nowe kolekcje.
Rozmawiała Anna Piskorska

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym
Raporty i badania

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

2 miesiące temu

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas –...

Więcej
Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym
Raporty i badania

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

2 miesiące temu

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45%...

Więcej
Następny
Kid’s Biz Fair – rusza przedsprzedaż powierzchni wystawienniczych

Kid’s Biz Fair – rusza przedsprzedaż powierzchni wystawienniczych

Ostatnie wpisy

Trefl podejmie próbę bicia rekordu Guinnessa

Trefl podejmie próbę bicia rekordu Guinnessa

18 lipca 2025

Ruszyła sprzedaż biletów na największe wydarzenie puzzlowe w Polsce! W weekend 9-10 sierpnia w Hali Urania w Olsztynie zgromadzą się...

Nowa linia figurek akcji Mattel z filmu „Jurassic World: Odrodzenie” już dostępna

Nowa linia figurek akcji Mattel z filmu „Jurassic World: Odrodzenie” już dostępna

5 lipca 2025

Zainspirowana najnowszą kinową superprodukcją „Jurassic World: Odrodzenie”, nowa linia figurek od Mattel przenosi dzieci prosto w sam środek ekscytującej przygody....

Kids’ Time 2026 – nowy wymiar branży dziecięcej! Rozszerzona formuła, nowe strefy i jeszcze więcej możliwości biznesowych

Kids’ Time 2026 – nowy wymiar branży dziecięcej! Rozszerzona formuła, nowe strefy i jeszcze więcej możliwości biznesowych

26 czerwca 2025

Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Dzieci i Rodziców Kids’ Time powracają w dniach 17–19 lutego 2026 roku w Targach...

Temu, Shein i… koniec uczciwej konkurencji? Branża mówi „dość!”

Temu, Shein i… koniec uczciwej konkurencji? Branża mówi „dość!”

18 czerwca 2025

Czy zabawka za 5 zł może być bezpieczna? A czy polski producent ma równe szanse z firmą, która nie bada...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – newsy i zapowiedzi
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • MAGAZYN ZPK
  • Newsy z rynku handlowego
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Videocasty ZPK
  • Wydarzenia
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Nawigacja

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Wpływ nowych ceł na rynek zabawek w USA – 6Indie walczą o pozycję lidera w branży zabawek ...

17 lutego 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Lojalny jak polski konsument – 6EUDR: Europejskie Rozporządzenie o Wylesianiu EUDR odroczone o rok – 8E-commerce 2025 ...

26 stycznia 2025

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności