LEGO® DUPLO® rozpoczęło współpracę z platformą TestMeToo, zajmującą się testami konsumenckimi. W jej efekcie ponad 1 000 mam z całej Polski otrzymało dla swoich dzieci zestaw LEGO® DUPLO® „Mój pierwszy domek” o wartości 80 zł. Mamy mogły wyrazić swoje opinie na temat zestawu przez media społecznościowe, e-maile czy fora internetowe.
To pierwszy test inicjujący współpracę firmy LEGO i platformy TestMeToo. Jednocześnie jest to pierwszy test zabawek z segmentu premium na dużą skalę na platformie. Tysiąc mam z całej Polski otrzymało najnowszy zestaw LEGO® DUPLO® „Mój pierwszy domek” do zabawy ze swoim dzieckiem. Na temat testowanych klocków wyrażały swoje opinie na osobistych stronach każdego użytkownika na platformie TestMeToo, aby następnie udostępnić je przez media społecznościowe, e-maile czy fora internetowe.
– LEGO® DUPLO® stawia na bliski kontakt ze swoimi odbiorcami. Chcemy być wszędzie tam, gdzie współcześni rodzice najczęściej szukają opinii i wymieniają się informacjami. LEGO® DUPLO® to wyjątkowa seria dla dzieci w wieku od 1,5 do 5 roku życia, która dostarcza najmłodszym nie tylko radości, ale przede wszystkim rozwija ich wyobraźnię, kreatywność i zdolności manualne, uczy koncentracji i samodzielności. Ponadto, podczas zabawy dzieci uczą się kolorów, kształtów, cyferek czy nazw zwierząt – mówi Joanna Starzycka-Nogaj, Brand Marketing Manager w LEGO Polska, odpowiedzialna za markę LEGO® DUPLO®. Klocki LEGO® DUPLO® to jedyna w swoim rodzaju zabawka dla najmłodszych. Są dwa razy większe od zwykłych klocków LEGO i zostały zaprojektowane tak, aby idealnie pasować do małych rączek dzieci w wieku od 1,5 do 5 lat. Zestaw LEGO® DUPLO® „Mój pierwszy domek” pozwala konstruować pierwsze budowle i poznać najważniejsze czynności towarzyszące człowiekowi na co dzień, jak wstawanie rano, mycie zębów, jedzenie śniadania. Zestaw daje też dzieciom możliwość układania przeróżnych, ciekawych historii, rozwijających ich kreatywność.
Nowa linia figurek akcji Mattel z filmu „Jurassic World: Odrodzenie” już dostępna
Zainspirowana najnowszą kinową superprodukcją „Jurassic World: Odrodzenie”, nowa linia figurek...
Więcej