W ciągu ostatnich trzech miesięcy (do 30 września br.) firma Mattel odnotowała sprzedaż w wysokości 2 miliardów dolarów i wzrost sprzedaży o 9%.
Tegoroczny zysk netto w USA wyniósł 300 milionów $ ( w porównaniu z zeszłym rokiem wzrósł o 6%). W zeszłym roku zysk ten wynosił 283 miliony $. Zysk w sprzedaży międzynarodowej wzrósł o 13%.
Największy wzrost sprzedaży nastąpił wśród marek przeznaczonych dla dziewczynek ( 17% wzrost Barbie, 32% wzrost wśród innych marek dla dziewczynek).
Sprzedaż w sektorze gier i puzzli wzrosła o 14%, głównie dzięki licencjonowanej serii Cars 2.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.