Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI i GRY
    • Aktualności
    • Zabawki
    • Gry
    • Elektronika
    • Akcesoria i kosmetyki
    • Perełki
      • Perełki 2019
      • Perełki 2020
      • Perełki 2021
      • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2022
      • Perełki 2022 – nominacje
      • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2023
      • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • PAPIERNICZE i ORGANIZACJA
    • Aktualności
    • Szkolne
    • Papiernicze
    • Kreatywne
    • Rysowanie i malowanie
    • Kaligrafia
    • Upominki i dekoracje
    • Akcesoria i gadżety
    • Luksusowe artykuły piśmienne
  • KSIĄŻKI
    • Aktualności
    • Aktywizujące i kolorowanki
    • Dla dzieci
    • Young adult
  • LICENCJE
    • Aktualności
    • Produkty na licencji
    • Gaming na licencji
    • Współprace
    • Popkultura
  • TRENDY I ANALIZY
    • Raporty
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • SKLEP
  • ZABAWKI i GRY
    • Aktualności
    • Zabawki
    • Gry
    • Elektronika
    • Akcesoria i kosmetyki
    • Perełki
      • Perełki 2019
      • Perełki 2020
      • Perełki 2021
      • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2022
      • Perełki 2022 – nominacje
      • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2023
      • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • PAPIERNICZE i ORGANIZACJA
    • Aktualności
    • Szkolne
    • Papiernicze
    • Kreatywne
    • Rysowanie i malowanie
    • Kaligrafia
    • Upominki i dekoracje
    • Akcesoria i gadżety
    • Luksusowe artykuły piśmienne
  • KSIĄŻKI
    • Aktualności
    • Aktywizujące i kolorowanki
    • Dla dzieci
    • Young adult
  • LICENCJE
    • Aktualności
    • Produkty na licencji
    • Gaming na licencji
    • Współprace
    • Popkultura
  • TRENDY I ANALIZY
    • Raporty
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • SKLEP
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home ZABAWKI i GRY Aktualności

Mattel zatrudnił Świętego Mikołaja -czyli świąteczna promocja 2012! | 23.10.2012 r.

20 maja 2014
w Aktualności
Reading Time:3 mins read
A A
Mattel zatrudnił Świętego Mikołaja -czyli świąteczna promocja 2012! | 23.10.2012 r.

Jak zwiększyć sprzedaż
zabawek z półki w najbardziej kluczowym momencie roku? Jak sprawić,
aby Konsumenci kupowali więcej i więcej świątecznych prezentów?
Jak wyróżnić się na rynku zabawek w najgorętszym sezonie
zakupowym? Mattel Poland znalazł odpowiedź na te pytania i
zatrudnił na Święta Bożego Narodzenia samego Św. Mikołaja. I
jak przystało na XXI wiek będzie on wykonywał swoją pracę
wirtualnie, zapraszając dzieci do napisania listu do Mikołaja w
Internecie.


Od 19 października ruszyła
ogólnopolska promocja „List do Mikołaja”, w której dzieci za
pośrednictwem Internetu mogą stworzyć listę wymarzonych przez
siebie świątecznych prezentów. Na www.listdomikolaja.pl
wirtualny Święty Mikołaj oprowadzi dzieciaki po swojej fabryce,
podpowie jak napisać i ozdobić list oraz zaprosi do skompletowania
listy świątecznych podarunków. No i jak na wzorcowego Świętego
Mikołaja przystało będzie też miał coś w zanadrzu dla…
rodziców, dziadków, opiekunów i wszystkich tych, którzy sprawiają
najmłodszym prezenty w okresie świątecznym.

W promocji może wziąć
udział każdy – niezależnie od miejsca zamieszkania, pochodzenia
czy też zasobów portfela Konsumenta. Wystarczy napisać z dzieckiem
list do Mikołaja (www.listdomikolaja.pl),
kupić produkt firmy Mattel (wartość produktu nie ma znaczenia), za
pośrednictwem strony internetowej zarejestrować paragon i wziąć
udział w loterii.
Na zwycięzcę czeka samochód sportowy
Alfa Romeo MITO, a także, co tydzień, worki pełne
prezentów od firmy Mattel. Promocja trwa od 19 października do
31 grudnia 2012 roku i obejmuje zasięgiem całą Polskę.

Skąd pomysł na
promocję?

Jak wynika z badań
rynku, przeprowadzonych na zlecenie Mattel Poland, ponad 50% dzieci w
Polsce pisze list do Św. Mikołaja. Co roku, na przełomie listopada
i grudnia, 60% dziewczynek oraz 49% chłopców w wieku 4-9 lat wysyła
listę wymarzonych prezentów do Mikołaja. Pisanie listu jest
dodatkowo wspólnym przeżyciem dla dziecka i rodziców, a wiara w
istnienie św. Mikołaja utożsamiana jest często ze szczęśliwym i
beztroskim dzieciństwem. „Właśnie na bazie wiedzy o
konsumentach Mattel Poland stworzył promocję „List do Mikołaja”,
która doskonale wpisuje się w zwyczaje i potrzeby grupy
docelowej. Promocja została zaprojektowana tak, aby każdy znalazł w niej coś dla siebie. Dzieciaki dobrą zabawę, a rodzice
możliwość wygrania sa
mochodu, jak i worków prezentów dla
swoich pociech. Wartością nadrzędną dla jednych i drugich będzie
z pewnością wspólnie spędzony czas, który poświęcą na
napisanie listu do Mikołaja” – mówi Katarzyna Gruszka,
Marketing Manager w firmie Mattel. 


Wsparcie marketingowe

Promocja będzie
wspierana kompleksowym programem marketingowym, który zawiera:
kampanię reklamową w stacjach telewizyjnych skierowaną do dzieci
jak i do rodziców (dokrętki do większości reklam świątecznych
Mattel emitowanych na kanałach: Polsat, TV Puls, Cartoon Network,
Mini Mini, Disney Channel, Disney XD, Disney Junior, Jim Jam,
Nickelodeon), reklamę w Internecie, informację na materiałach POS
w sklepach, QR kody, działania marketingowe w mediach
społecznościowych.

Wsparcie w miejscu sprzedaży

Firma Mattel przygotowała
komplet materiałów reklamowych, które poinformują konsumenta
o promocji „List do Mikołaja”, a tym samym wyróżnią
sklepy, chcące uczestniczyć w tym świątecznym przedsięwzięciu.
„Mamy do zaoferowania dla naszych partnerów handlowych szereg
materiałów reklamowych, dostosowanych wręcz do indywidualnych
potrzeb. Przygotowaliśmy zestawy zarówno dla hipermarketów –
paletowiska świąteczne, naklejki podłogowe, jak i dla sklepów
detalicznych oraz supermarketów – plakaty, displaye, naklejki
podłogowe). W pierwszej kolejności chcemy zaopatrzyć w nie nasze
sklepy partnerskie oraz akredytowane sklepy Fisher Price. Bardzo
ważnym elementem w tej promocji jest połączenie tradycji
Świętego Mikołaja z nowoczesnością – QR kody, które już
w sklepie mogą przenieść konsumenta w wirtualny świat „List
do Mikołaja”. QR kody będą znajdowały się na wszystkich
materiałach reklamowych, dotyczących promocji. Będzie to
niewątpliwie jedno z ważniejszych wydarzeń w nadchodzącym
sezonie, więc tym serdeczniej zachęcam detalistów do zamawiania
materiałów POS (przez Przedstawicieli Handlowych Mattel,
Dystrybutorów)”.
– mówi Anna Grochowska-Kuźnik, Customer
Marketing Manager EE w firmie Mattel.

PowiązaneWpisy

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!
Aktualności

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

15 maja 2025
Sonny Angel – małe figurki, wielka moda
Aktualności

Sonny Angel – małe figurki, wielka moda

15 maja 2025
Jazwares wprowadza nową markę zestawów konstrukcyjnych – BLDR
Aktualności

Jazwares wprowadza nową markę zestawów konstrukcyjnych – BLDR

15 maja 2025
Nowość od LOKI: gry, które pokochają dzieci, zauważą rodzice – i doceni każdy sprzedawca
Aktualności

Nowość od LOKI: gry, które pokochają dzieci, zauważą rodzice – i doceni każdy sprzedawca

13 maja 2025
Następny
Wrześniowe targi w Euro Trade

Wrześniowe targi w Euro Trade

Ostatnie wpisy

Nebulous Stars z magazynem i książkami Panini w nowych krajach Europy

Nebulous Stars z magazynem i książkami Panini w nowych krajach Europy

18 maja 2025

Twinkle Teal Entertainment ogłosiło partnerstwo z Panini France i Panini Germany. W ramach wieloletniej umowy, magazyn i książki z serii...

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

15 maja 2025

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas – ekskluzywne nowości i wartościowe pakiety od partnerów.Zaplanuj sezon świąteczny z...

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

15 maja 2025

Wielki jubileusz jednej z najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Z tej okazji Hasbro wypuszcza trzy zupełnie nowe dodatki. Nowe rozszerzenia...

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

15 maja 2025

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45% Polaków zainstalowało aplikację sklepu lub marki, a 25% zapisało się...

Kategorie

  • Aktualności
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Bez kategorii
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • Gry
  • KSIĄŻKI
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty na licencji
  • Raporty
  • TRENDY I ANALIZY
  • Współprace
  • Young adult
  • Zabawki

Współpracujemy

Ostanie wpisy

Nebulous Stars z magazynem i książkami Panini w nowych krajach Europy

Nebulous Stars z magazynem i książkami Panini w nowych krajach Europy

18 maja 2025
Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

15 maja 2025

Nawigaca

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

Kategorie

  • Aktualności
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Bez kategorii
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • Gry
  • KSIĄŻKI
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty na licencji
  • Raporty
  • TRENDY I ANALIZY
  • Współprace
  • Young adult
  • Zabawki

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
BIBLIOTEKA WYDAŃ

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
BIBLIOTEKA WYDAŃ

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025
BIBLIOTEKA WYDAŃ

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Wpływ nowych ceł na rynek zabawek w USA – 6Indie walczą o pozycję lidera w branży zabawek ...

17 lutego 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025
BIBLIOTEKA WYDAŃ

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Lojalny jak polski konsument – 6EUDR: Europejskie Rozporządzenie o Wylesianiu EUDR odroczone o rok – 8E-commerce 2025 ...

26 stycznia 2025

© 2019 zpkinfo.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI i GRY
    • Aktualności
    • Zabawki
    • Gry
    • Elektronika
    • Akcesoria i kosmetyki
    • Perełki
      • Perełki 2019
      • Perełki 2020
      • Perełki 2021
      • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2022
      • Perełki 2022 – nominacje
      • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2023
      • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • PAPIERNICZE i ORGANIZACJA
    • Aktualności
    • Szkolne
    • Papiernicze
    • Kreatywne
    • Rysowanie i malowanie
    • Kaligrafia
    • Upominki i dekoracje
    • Akcesoria i gadżety
    • Luksusowe artykuły piśmienne
  • KSIĄŻKI
    • Aktualności
    • Aktywizujące i kolorowanki
    • Dla dzieci
    • Young adult
  • LICENCJE
    • Aktualności
    • Produkty na licencji
    • Gaming na licencji
    • Współprace
    • Popkultura
  • TRENDY I ANALIZY
    • Raporty
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • SKLEP

© 2019 zpkinfo.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności