Od
3 stycznia w sklepach znajdziemy najnowsze produkty LEGO® Chima™
oparte na fascynującej opowieści, której akcja toczy się w
królestwie pełnym niebezpiecznych przygód.
Nowa
seria klocków o nazwie Chima jest przeznaczona dla chłopców w
wieku 5-11 lat.
LEGO oferuje dzieciom zabawę w Królestwie Chima,
krainie rządzonej przez plemiona niezwykłych zwierząt o ludzkich
cechach, które walczą o moc magicznej energii CHI. Gracze wcielają
się w wybraną postać o określonych cechach, które warunkują
zachowanie i siłę bohatera.
W
skład tej kompleksowej serii, powstałej na kanwie wciągającej
opowieści z elementami odgrywania ról, wchodzą produkty w 2
kategoriach: zestawy tematyczne oraz gra zręcznościowa Speedorz na
tablety i smartfony.
Wraz z premierą Lego Chima
ruszyła oficjalna strona serii dostępna pod adresem: http://chima.lego.com/pl-pl/.
Użytkownicy
znajdą tu wszystkie informacje o Królestwie Chima, grę Speedorz w
wersji przeglądarkowej, a także materiały wideo i inne multimedia.
Chima,
największa w historii LEGO seria produktów, jest wspierana
intensywną kampanią telewizyjną, w której prezentowana jest
historia postaci z krainy Chima. Różnej długości spoty zobaczymy
w stacjach dziecięcych: Disney XD, Cartoon
Network, Disney Channel, Disney Junior, Nickelodeon, Teletoon+
czy Boomerang oraz w
pasmach dziecięcych ogólnopolskiej stacji Polsat.
Reklama pojawi się też w największych serwisach growych, jak Wyspagier.pl czy
Gry.pl, oraz na
kanałach You Tube i
Google Display Network.
Wszystkie spoty można obejrzeć na oficjalnej stronie serii oraz
dedykowanym kanale YouTube: http://www.youtube.com/playlist?list=PLPnXRhP6sBlp6S7d_isc8vkLKp-q-3Z7F
O
LEGO
Grupa
LEGO to prywatna firma z siedzibą w Billund w Danii. Firma nadal
pozostaje własnością rodziny Kirka Kristiansena, który założył
ją w 1932 r.
Grupa
LEGO angażuje się w rozwój dziecięcej kreatywności poprzez naukę
i zabawę. Firma zyskała sławę dzięki klockom LEGO®, a dziś
dostarcza zabawki oraz zapewnia wyjątkowe doświadczenia i materiały
edukacyjne dzieciom w ponad 130 krajach.