japońskiej marki Nintendo – jednego z trzech największych graczy na
rynku konsol i gier komputerowych na świecie.
Zwiększając zasięg sprzedaży, Nintendo robi kolejny krok w
zdobyciu rynku polskiego. Umowa ABC Data z dostawcą Nintendo została
podpisana na początku kwietnia br., a o podjęciu współpracy zdecydowały
takie czynniki jak: ugruntowana pozycja rynkowa ABC Data, szeroka baza
klientów i kompetencje w zakresie dystrybucji konsol i gier
komputerowych.
Nintendo to firma, która na zawsze zmieniła świat
gier wideo, wprowadzając jako pierwsza ekran dotykowy, grę intuicyjną
czy konsolę Wii z kontrolerem ruchu. Obecnie Nintendo jest także
pionierem zupełnie nowej idei – obrazu 3D. Dostępna w sprzedaży
przenośna konsola 3DS z obrazem 3D widocznym bez konieczności zakładania
specjalnych okularów jest hitem wśród pasjonatów gier.
Każda konsola Nintendo 3DS sprzedawana jest z wbudowanym
oprogramowaniem, które zapewnia dostęp do szeregu funkcji i gier bez
konieczności ich oddzielnego kupowania. Jedną z nich jest funkcja
aparatu cyfrowego – Nintendo 3DS Camera.
– Nintendo to znana,
światowa marka z tradycją. Tym bardziej cieszy nas fakt, że w ofercie
ABC Data znajdą się urządzenia tego producenta. W ten sposób poszerzamy
portfolio produktów i rozwijamy ofertę skierowaną do tradycyjnych
resellerów, sieci handlowych oraz sklepów internetowych. Na razie
startujemy z ofertą w Polsce, a z czasem sprzedaż Nintendo przez ABC
Data obejmie inne kraje, w których działa spółka – powiedział Kacper
Banasiak Product Manager i opiekun marki Nintendo w spółce ABC Data.