Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home TRENDY i BIZNES Raporty i badania

Osobowość branży: Krzysztof Kasprzak

23 czerwca 2015
w Raporty i badania
Reading Time:3 mins read
A A
Osobowość branży: Krzysztof Kasprzak

Na zabawkach zna się jak mało kto, teraz poszerza wiedzę o artykuły dziecięce. Pracę z ludźmi z branży uważa za czystą przyjemność, a prywatnie marzy o wyprawie do Amazonii. Z Krzysztofem Kasprzakiem, krajowym kierownikiem ds. klientów kluczowych w firmie Artsana, rozmawiamy o jego najbliższych wyzwaniach.

Anna Piskorska: W branży zabawek pracuje Pan już kilka dobrych lat. Zaczęło się od Granny, potem była Zielona Sowa, a obecnie – Artsana Poland. Co wyjątkowego jest w tej branży, dlaczego warto w niej pracować?

Krzysztof Kasprzak: Branża jest ciekawa, ale i wymagająca. Przede wszystkim z uwagi na wymagających konsumentów, jakimi są rodzice, i na małych odbiorców, ponieważ to oni finalnie decydują o tym, czy produkt odniesie sukces na rynku. Nie ukrywam, że ludzie z branży są wyjątkowi i że praca z nimi to czysta przyjemność. A ponieważ w pracy spędzamy połowę życia, ważne jest, kogo tam spotykamy.

Z pewnością lubi Pan wyzwania, skoro bez problemu odnajduje się Pan w każdym asortymencie naszej branży – grach, książkach czy, jak obecnie, zabawkach i artykułach dla dzieci od 0 do 3 lat. Jaki cel postawił Pan sobie w firmie Artsana?

Najważniejsze założenie na najbliższe lata to przede wszystkim rozbudowanie i powiększenie sieci dystrybucji, a tym samym – zwiększenie świadomości marki we wszystkich kanałach dystrybucji tych wyjątkowych produktów, jakimi są zabawki, akcesoria i kosmetyki marki Chicco.

Jaka interpretuje Pan hasło, które od zawsze towarzyszy marce: „Chicco – wszędzie tam, gdzie dziecko”?

Chicco to jedyna marka na świecie mająca w swojej bardzo szerokiej ofercie produkty wspomagające opiekę nad dzieckiem od urodzenia do 3 lat. Proponowane rozwiązania dla rodziców i dzieci dotyczą każdego obszaru opieki nad maleństwem: karmienia, uspokajania, higieny, snu, spaceru, podróży i zabawy. Na rynku polskim nie są jeszcze sprzedawane wszystkie kategorie produktowe marki – nie ma np. pieluch, odzieży i butów – ale sytuacja się rozwija.

Widać gołym okiem, że jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby rodziców i dzieci na każdym etapie szczęśliwej podróży, która zaczyna się w chwili, gdy w domu pojawia się maleństwo.

Marka Chicco to nie tylko zabawki – to również artykuły dziecięce. Który produkt z portfolio firmy jest Pana ulubionym?

Trudno wybrać konkretny produkt, ponieważ cały asortyment uważam za wyjątkowy. Kiedy już wydaje mi się, że wybrałem coś najbardziej wyjątkowego, zaraz przypominam sobie o kolejnej rzeczy, więc nie mógłbym zdecydować się na jedną. Produkty Chicco charakteryzują się wysokim zaawansowaniem technologicznym, są idealnie dostosowane do potrzeb dzieci i rodziców, przemyślane w każdym detalu. Wyróżniają się znakomitą jakością.

Bardzo podoba mi się koncepcyjne podejście do projektowania zgodnie z założeniami Chicco Growth Project – produkt rośnie razem z użytkownikiem, więc służy dziecku i rodzicom przez długi czas.

Co nowego pojawi się w najbliższym sezonie w ofercie Chicco?

Jak co roku będzie cała gama nowości w każdej kategorii. Nie chciałbym zdradzać szczegółów, ale produkty na pewno zaskoczą innowacyjnością i odpowiedzą na potrzeby związane z trendami, które obserwujemy na rynku naszych odbiorców. Poza tym firma już w czerwcu inwestuje w telewizyjną kampanię preparatów sezonowych, a na jesieni – oczywiście w kampanię zabawek.

Jakie problemy związane z branżą zabawkarską spędzają Panu sen z powiek?

Nie powiedziałbym, że coś spędza mi sen z powiek. Z uwagi na dużą dynamikę zmian – nie tylko na rynku zabawek – zastanawiam się, kiedy branża zabawkarska na dobre zagości na rynku księgarskim. Ciekawe, czy stanie się to już w tym roku i jak długo będzie trwała transformacja.

Nie samą pracą człowiek żyje, więc proszę powiedzieć, jak lubi Pan spędzać wolny czas.

Wolne chwile staram się spędzać jak najbardziej aktywnie i zawsze z rodziną.

Proszę dokończyć zdania:

·         Wolne chwile najchętniej spędzam… z moim czteroletnim synem.

·         Mam słabość do… włoskich marek.

·         Mój ulubiony film to… Gwiezdne wojny.

·         Moja ulubiona książka to… Czy jesteś wystarczająco bystry, żeby pracować w Google?.

·         Cieszę się, gdy… mogę spędzić trochę czasu na nartach i cieszyć się wolnością.

·         Marzenie, które chcę zrealizować, to… podroż do Amazonii.

Dziękuję za rozmowę.

Anna Piskorska

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym
Raporty i badania

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

3 miesiące temu

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas –...

Więcej
Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym
Raporty i badania

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

3 miesiące temu

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45%...

Więcej
Następny
Bard, Carcassonne – nowa edycja

Bard, Carcassonne – nowa edycja

Ostatnie wpisy

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025

9 sierpnia 2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Już połowa konsumentów jednocześnie robi zakupy online i offline – 6Super Siódemka wraca na rynek – 8BIZNES...

Jak ułożyć produkty, by sprzedawać więcej

Jak ułożyć produkty, by sprzedawać więcej

6 sierpnia 2025

Zaproszenie na webinar - pierwszy z cyklu ZPK KNOW HOW Po naszym wydarzeniu Biznes na Plusie i Waszych pozytywnych ocenach,...

ZPK Prezentacje: Gwiazdka 2025 – kalendarz i rejestracja

ZPK Prezentacje: Gwiazdka 2025 – kalendarz i rejestracja

27 lipca 2025

Jakie produkty warto mieć na sklepowej półce? Jak wykorzystać sezonowe trendy, by zwiększyć sprzedaż? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w...

Trefl podejmie próbę bicia rekordu Guinnessa

Trefl podejmie próbę bicia rekordu Guinnessa

18 lipca 2025

Ruszyła sprzedaż biletów na największe wydarzenie puzzlowe w Polsce! W weekend 9-10 sierpnia w Hali Urania w Olsztynie zgromadzą się...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – newsy i zapowiedzi
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • MAGAZYN ZPK
  • Newsy z rynku handlowego
  • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Videocasty ZPK
  • Webinary ZPK
  • Wydarzenia
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Nawigacja

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Już połowa konsumentów jednocześnie robi zakupy online i offline – 6Super Siódemka wraca na rynek – 8BIZNES ...

9 sierpnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Wpływ nowych ceł na rynek zabawek w USA – 6Indie walczą o pozycję lidera w branży zabawek ...

17 lutego 2025

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności