Serwis Allegro, w ramach strefy marek.allegro.pl, nawiązał współpracę z
przedstawicielami 100 marek. Dzięki temu producenci mają możliwość
dotarcia z ofertą do milionów klientów, którzy poszukują w sieci
wyjątkowych oferty z markowymi produktami. Średnia miesięczna liczba
zawieranych w „Strefie” transakcji zwiększa się o 40%. Natomiast obrót
aż o 30%.
Strefa marek Allegro
to przestrzeń, w której właściciele marek mogą na dużą skalę prowadzić
sprzedaż w sieci przy współpracy i wsparciu Allegro, promując wysokiej
jakości produkty i nie zatracając swojej indywidualności. Jednocześnie
kupujący, którzy cenią sobie markowe produkty, mogą znaleźć produkty
swoich ulubionych marek w jednym miejscu. „Strefę” w miesiącu odwiedza
już ponad 1 300 000 unikalnych użytkowników, a wartość koszyka
zakupowego jest 2 razy większa niż na Allegro. Szczegóły w załączonej
infografice.
– Strefa marek Allegro na dobre ruszyła jesienią 2012,
po roku działania śmiało mogę powiedzieć, że to projekt, którego
brakowało w polskiej sieci. Wyniki jednoznacznie potwierdzają, że udało
nam się stworzyć miejsce, które odpowiada na potrzeby właścicieli
marek, którzy chcą prowadzić sprzedaż online w towarzystwie największej
platformy e-commerce jaką jest Allegro – komentuje Agnieszka Radczak,
Menadżer ds. Projektów Strategicznych w Grupie Allegro.
– Gino
Rossi nawiązało współprace ze Strefa Marek Allegro, ponieważ doceniło
szeroki zasięg platformy sprzedażowej dającej możliwość dotarcia do
nowej grupy klientów korzystających z zakupów online. Jako uznany
producent obuwia zależy nam na partnerach umożliwiających naszym
klientom szybkie i bezpieczne zakupy w sieci oraz gwarantujących
obecność wśród marek premium – mówi – Wojciech Chochołowicz Kierownik
Marketingu Gino Rossi. Strefa Marek Allegro jest dla nas ważnym
uzupełnieniem sieci detalicznej Gino Rossi liczącej 64 sklepy dającym
dostęp do obuwia i toreb Gino Rossi także w miejscach, gdzie nie ma
naszych salonów firmowych – dodaje Chochołowicz.
– E-handel
detaliczny rozwija się dynamicznie w całej Polsce, i chcieliśmy znaleźć
partnera, przy którym możemy na skróty współuczestniczyć w tym rozwoju .
Strefa Marek oferuje optymalną ekspozycję marki na internetowym rynku
detalicznym, co okaże się być (niewątpliwie) kluczowe w nadchodzących
latach .- Jonathan Jagard, Associate Manager, E-Commerce, Mattel EESEE
– Nasza decyzja podyktowana jest chęcią zaistnienia w miejscu
pomyślanym jako platforma zakupów premium, a zarazem odzewem od naszych
klientów, którzy oczekują bezpiecznych i pewnych zakupów w sieci. Idea
Strefy Marek, zrzeszającej uznane globalne marki na najpopularniejszej
platformie zakupowej w Polsce, współgra z polityką sprzedażową Timex
stawiającą na wysoki i fachowy poziom obsługi klienta – Bartek
Szlązkiewicz, Marketing Manager, Timex Group Polska.
Na tę chwilę w
„Strefie” Allegro dostępnych jest 100 marek z 7 kategorii: Moda,
Elektronika, Dom i ogród, Dla dzieci, Sport i turystyka, Uroda, Sztuka.