Zespół
Disneymedia+, nowo powstałej platformy oferującej reklamodawcom oraz partnerom
biznesowym kompleksowy dostęp do wszystkich możliwości promocyjnych w bogatej
ofercie Disneya, zrealizował kampanię dla pierwszych klientów. Sygma Bank,
partner premiery filmu „Piraci z Karaibów: Na nieznanych wodach”, we współpracy
z Disneymedia+, uruchomił multimedialną kampanię wykorzystującą kanały Disneya,
Internet, nośniki outdoorowe, media własne klienta (strona www, telemarketing,
mailing), promocję w kinach oraz konkurs konsumencki z cennymi nagrodami
(http://www.sygmanakaraibach.pl/). Zespół finalizuje również umowy na kolejne
kampanie oparte na współpracy promocyjnej wokół produkcji Disneya. Równolegle
ze współpracą promocyjną prowadzone są również liczne projekty mediowe dla
klientów bezpośrednio współpracujących z Disneymedia+, w tym także naszych
partnerów i licencjobiorców.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.