Mattel i Playmobil ogłosiły nową umowę licencyjną, dzięki której Barbie pojawi się w świecie Playmobil już latem 2026 roku. To kolejny krok we współpracy obu marek po wcześniejszym projekcie z Monster High.
Nowa linia będzie inspirowana serialem „Barbie Dreamhouse Adventures”. Zestawy skoncentrują się na kalifornijskim, plażowym stylu życia Malibu i mają zachęcać dzieci do kreatywnej zabawy – budowania, łączenia elementów i odgrywania codziennych przygód.
– Barbie to ikona kultury, która nieustannie inspiruje – podkreśla Bahri Kurter, prezes Playmobil. – Wprowadzenie jej do naszego świata to naturalny krok, który otwiera nowe możliwości narracji i zabawy w oparciu o ulubione postacie.
Ruth Henriquez, szefowa licencji i publikacji w Mattel EMEA, dodaje, że współpraca z Playmobil pozwala dotrzeć do nowych odbiorców i tworzyć doświadczenia komplementarne wobec głównych linii produktowych Mattel.
Pierwsza zaprezentowana grafika kolekcji przedstawia Barbie na rolkach z psem – symbol codziennych, radosnych momentów, które mają stać się osią nowej serii. Szczegóły oferty zostaną ogłoszone bliżej premiery.