Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home TRENDY i BIZNES Raporty i badania

Jubileusz Targów RetailShow – 10. edycja już w listopadzie

10 września 2019
w Raporty i badania
Reading Time:5 mins read
A A
Jubileusz Targów RetailShow – 10. edycja już w listopadzie

Już niedługo, w dniach 20-21 listopada, w Centrum EXPO XXI w Warszawie, odbędą się jubileuszowe 10. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow. Wraz z targami rosło wiele firm, impreza ta również od lat realnie rozwija branżę handlową w Polsce. Na przestrzeni dekady targi RetailShow zmieniały się, by stać się wiodącym wydarzeniem sektora retail nie tylko w Polsce, ale i Europie Środkowo-Wschodniej. 

10 lat to dobra okazja, by przypomnieć jak zmieniały się targi. Artur Matlakowski, inicjator targów RetailShow, podkreśla, że wystawcy, projektanci przestrzeni handlowych oraz eksperci branżowi, którzy pomagali je tworzyć, znacząco wpłynęli na ich obecny kształt. – Targi RetailShow to główne wydarzenie wystawiennicze branży retail. Mam ogromną satysfakcję, że udało się stworzyć imprezę tak dobrze postrzeganą przez specjalistów. Wypełniliśmy lukę jaka kilkanaście lat temu była na rynku. Co roku intensywnie pracujemy nad ulepszaniem formuły targów, by spełnić oczekiwania wystawców i odwiedzających – dodaje.  

Targi w liczbach

Pierwsza edycja RetailShow, która odbyła się w 2010 roku, zgromadziła 70 wystawców, którym wystarczyło 2200 m2 powierzchni wystawienniczej. Pięć lat później podwoiła się ich liczba, a co dziesiąty był z zagranicy. W 2014 roku ekspozycja zajmowała 3600 m2, natomiast od 2018 roku organizator udostępnia dwie duże hale. Zeszłoroczna edycja zgromadziła ponad 200 wystawców, z czego 15% stanowiły zagraniczne firmy.

Poza ofertą produktów i usług ważną częścią Targów RetailShow są wydarzenia towarzyszące. Od początku odbywają się konferencja Retail Congress i konkurs Innowacje Handlu. Od 2012 roku w centralnym miejscu targów zgodnie z najnowszymi trendami Modelowy Sklep, a program merytoryczny wzbogaciły otwarte warsztaty w Teatrze Innowacji. Z kolei w 2014 roku organizator zainicjował konkurs Best Shop Concept, który mocno angażuje i integruje środowisko projektantów i właścicieli sklepów w kreowanie coraz nowocześniejszych przestrzeni.

Ewolucja oferty wystawców

Wielu spośród wystawców uczestniczy w RetailShow od pierwszej edycji. Firmy te konsekwentnie rozwijają swoją ofertę, a udział w targach traktują jako inwestycję, która przynosi długofalowe efekty. – Pamiętam, że przełomowym momentem, który zdecydował o stałej obecności na RetailShow, była wizyta przedstawiciela jednej ze znanych sieci handlowych pod sam koniec drugiej edycji targów. To otworzyło drzwi dla naszych wag do tej sieci, a potem do kolejnych – wspomina Jerzy Kruczek, Strategic Customer Care Manager z firmy CAS Polska. Podkreśla także, że wraz z rozwojem imprezy zmieniał się sposób prezentacji oferty firmy. Na początku CAS Polska starał się pokazać urządzenia z każdej kategorii, z czasem zdecydował się na prezentowanie najbardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń i nowości.

Magdalena Skowrońska, Manager ds. Marketingu i Komunikacji Wewnętrznej z firmy Wanzl, podkreśla, że wraz z dojrzewaniem rynku retail, na którym właściciele sklepów poszukują coraz bardziej wyrafinowanego wyposażenia stawiając na design i całościowy spójny efekt, podążają i targi, i wystawcy. Na przestrzeni 10 lat uczestnicy zmienili się z dostawców sprzętu sklepowego w dostawców kompletnych rozwiązań wyposażeniowych. – Mówiąc krótko Wanzl zmienił się od producenta wózków sklepowych do głównego projektanta konceptów zakupowych oraz generalnego integratora rozwiązań i usług dla branży retail – mówi.

Potwierdza to także Paweł Ulężałko, specjalista ds. handlowych firmy JK System, który przypomina, że firma zaczynała od prostych systemów antykradzieżowych składających się z bramek, etykiet i klipsów. Dziś to pełna oferta systemów wspomagających funkcjonowanie obiektów sektora retail. – Uczestniczymy w tych targach od pierwszej edycji, gdyż to najlepszy retailowy event w Polsce. Możemy tam zaprezentować nowości, spotkać się z kluczowymi klientami, przyciągnąć nowych, a także poznać tych, którzy poszukują dystrybutorów własnych rozwiązań w Polsce – podkreśla.  

Wartościowy klient

Jak twierdzą przedstawiciele firm, którzy są obecni na targach RetailShow od początku, to najlepsza impreza wystawiennicza branży retail. Konsekwentne budowanie renomy tego przedsięwzięcia procentuje, a jego zasięg jest międzynarodowy. Jak podkreśla Kamil Podsiadły, starszy specjalista ds. marketingu w Koncept-L zagraniczni partnerzy znają RetailShow, co dla firmy uczestniczącej w tych targach od samego początku jest znaczącym wyróżnieniem. – Renoma wydarzenia na arenie międzynarodowej przyciąga najbardziej innowacyjnych wystawców, a to oni są głównym powodem wizyt odwiedzających targi gości – dodaje.

Potwierdza to też Jerzy Kruczek z firmy CAS Polska, który dobrze pamięta początki tej imprezy. – Targi odwiedzają konkretni klienci z branży, którzy wiedzą po co przyszli i czego dokładnie potrzebują. Na RetailShow nie ma przypadkowych osób, a co ważne, przychodzą tu przedstawiciele dużych sieci handlowych – dodaje.

Zeszłoroczne Targi RetailShow odwiedziło 5,5 tys. managerów i specjalistów rynku retail. Wśród nich znaleźli się zarządzający sieciami i centrami handlowymi, najemcy, właściciele sklepów oraz przedstawiciele firm dostarczających wyposażenie dla handlu. Reprezentowali oni wszystkie rodzaje sieci, tj.: spożywcze, odzieżowe, gastronomiczne, obuwnicze, sportowe, drogeryjne, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskie, saloniki prasowe, banki, apteki, stacje paliw oraz sklepy specjalistyczne.

Informacje praktyczne

10. jubileuszowe Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą się w dniach 20-21 listopada 2019 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska.

Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów. Sponsorami Głównymi RetailShow 2019 i Retail Congress są Orange i Koncept-L. Firma ISS RFID ma status Sponsora Retail Congres.

Tagi: Centrum EXPO XXIDesigndystrybutorEkspertekspozycjaeventHandelimprezajerzy kruczekJubileuszkamil podsiadłyKomunikacjaKonferencjamagdalena skowrońskaMarketingOrangepaweł ulężałkopowierzchniaproduktRetailshowsklepśrodkowo-wschodniTargitrendWarszawaWarsztaty

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym
Raporty i badania

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

2 miesiące temu

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas –...

Więcej
Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym
Raporty i badania

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

2 miesiące temu

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45%...

Więcej
Następny
Tamara Łempicka. Sztuka i skandal

Tamara Łempicka. Sztuka i skandal

Ostatnie wpisy

Trefl podejmie próbę bicia rekordu Guinnessa

Trefl podejmie próbę bicia rekordu Guinnessa

18 lipca 2025

Ruszyła sprzedaż biletów na największe wydarzenie puzzlowe w Polsce! W weekend 9-10 sierpnia w Hali Urania w Olsztynie zgromadzą się...

Nowa linia figurek akcji Mattel z filmu „Jurassic World: Odrodzenie” już dostępna

Nowa linia figurek akcji Mattel z filmu „Jurassic World: Odrodzenie” już dostępna

5 lipca 2025

Zainspirowana najnowszą kinową superprodukcją „Jurassic World: Odrodzenie”, nowa linia figurek od Mattel przenosi dzieci prosto w sam środek ekscytującej przygody....

Kids’ Time 2026 – nowy wymiar branży dziecięcej! Rozszerzona formuła, nowe strefy i jeszcze więcej możliwości biznesowych

Kids’ Time 2026 – nowy wymiar branży dziecięcej! Rozszerzona formuła, nowe strefy i jeszcze więcej możliwości biznesowych

26 czerwca 2025

Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Dzieci i Rodziców Kids’ Time powracają w dniach 17–19 lutego 2026 roku w Targach...

Temu, Shein i… koniec uczciwej konkurencji? Branża mówi „dość!”

Temu, Shein i… koniec uczciwej konkurencji? Branża mówi „dość!”

18 czerwca 2025

Czy zabawka za 5 zł może być bezpieczna? A czy polski producent ma równe szanse z firmą, która nie bada...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – newsy i zapowiedzi
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • MAGAZYN ZPK
  • Newsy z rynku handlowego
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Videocasty ZPK
  • Wydarzenia
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Nawigacja

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Wpływ nowych ceł na rynek zabawek w USA – 6Indie walczą o pozycję lidera w branży zabawek ...

17 lutego 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Lojalny jak polski konsument – 6EUDR: Europejskie Rozporządzenie o Wylesianiu EUDR odroczone o rok – 8E-commerce 2025 ...

26 stycznia 2025

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności