Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI i GRY
    • Aktualności
    • Zabawki
    • Gry
    • Elektronika
    • Akcesoria i kosmetyki
    • Perełki
      • Perełki 2019
      • Perełki 2020
      • Perełki 2021
      • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2022
      • Perełki 2022 – nominacje
      • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2023
      • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • PAPIERNICZE i ORGANIZACJA
    • Aktualności
    • Szkolne
    • Papiernicze
    • Kreatywne
    • Rysowanie i malowanie
    • Kaligrafia
    • Upominki i dekoracje
    • Akcesoria i gadżety
    • Luksusowe artykuły piśmienne
  • KSIĄŻKI
    • Aktualności
    • Aktywizujące i kolorowanki
    • Dla dzieci
    • Young adult
  • LICENCJE
    • Aktualności
    • Produkty na licencji
    • Gaming na licencji
    • Współprace
    • Popkultura
  • TRENDY I ANALIZY
    • Raporty
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • SKLEP
  • ZABAWKI i GRY
    • Aktualności
    • Zabawki
    • Gry
    • Elektronika
    • Akcesoria i kosmetyki
    • Perełki
      • Perełki 2019
      • Perełki 2020
      • Perełki 2021
      • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2022
      • Perełki 2022 – nominacje
      • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2023
      • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • PAPIERNICZE i ORGANIZACJA
    • Aktualności
    • Szkolne
    • Papiernicze
    • Kreatywne
    • Rysowanie i malowanie
    • Kaligrafia
    • Upominki i dekoracje
    • Akcesoria i gadżety
    • Luksusowe artykuły piśmienne
  • KSIĄŻKI
    • Aktualności
    • Aktywizujące i kolorowanki
    • Dla dzieci
    • Young adult
  • LICENCJE
    • Aktualności
    • Produkty na licencji
    • Gaming na licencji
    • Współprace
    • Popkultura
  • TRENDY I ANALIZY
    • Raporty
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • SKLEP
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home TRENDY I ANALIZY Raporty

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

15 maja 2025
w Raporty
Reading Time:3 mins read
A A
Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45% Polaków zainstalowało aplikację sklepu lub marki, a 25% zapisało się do newslettera w zamian za zniżkę. Klienci szukają w ten sposób promocji i niższych cen. 51% wskazuje na zniżki tylko dla użytkowników aplikacji. 63% oczekuje darmowej dostawy w programach lojalnościowych, a 62% chętnie udostępnia dane w zamian za personalizowane oferty.

Handel przechodzi cyfrową rewolucję. Klienci coraz częściej korzystają z wielu kanałów – aplikacji, stron internetowych, social mediów. Aż 45% badanych zainstalowało w ostatnim półroczu aplikację sklepu. Głównie z myślą o oszczędnościach i wygodzie. 43% przyciągnęły oferty tylko dla użytkowników aplikacji, 46% korzysta z niej, bo często robi zakupy w tym sklepie, a 35% uważa ją za wygodniejszą niż przeglądarka. Co czwarty zapisał się do newslettera w zamian za kupon.

Aplikacje pozwalają markom być bliżej klienta. Dlatego firmy przenoszą do nich programy lojalnościowe i komunikację marketingową. Zniżki, darmowa dostawa i indywidualne oferty są dziś standardem. Ale aplikacja to także koszt. Wymaga inwestycji, rozwoju, testowania nowych funkcji i analizowania danych – mówi Rafał Reif, Partner EY Polska.

Wierność ma cenę. Co przyciąga do programów lojalnościowych?

Programy lojalnościowe skutecznie przywiązują klienta – zwłaszcza gdy są połączone z aplikacją mobilną. 27% Polaków dołączyło do takiego programu w ostatnich 6 miesiącach. Najczęściej oczekują:

  • darmowej dostawy (63%),
  • niższych cen na wybrane produkty (61%),
  • punktów lojalnościowych (52%).

Podobnie jak w aplikacjach – motywacją są oszczędności. 47% badanych skorzystało z kuponów lub kodów rabatowych. Co ważne, darmowa dostawa stała się równie istotna jak promocje. To sygnał dla sprzedawców, by premiować klientów online – dodaje Grzegorz Przytuła, Partner EY-Parthenon.

Klucz to personalizacja. Klienci chcą ofert „szytych na miarę”

Rosnące zagrożenia cyfrowe wpływają na postawy konsumentów. 55% obawia się o dane osobowe (rok temu 46%), 58% – o wirusy (wzrost z 43%). Aż 57% martwi się, że dane są sprzedawane innym firmom. 50% nie chce być śledzonych przez aplikacje, a 47% nie akceptuje niechcianych kontaktów.

Mimo to konsumenci coraz chętniej dzielą się danymi – w zamian za konkretne korzyści. Najczęściej oczekują:

  • spersonalizowanych promocji (62%),
  • tańszych alternatyw (59%),
  • lepszej obsługi online (59%),
  • zdrowszych rekomendacji produktowych (56%).

Personalizacja staje się kluczowa. Konsumenci chcą niższych cen i lepiej dopasowanych ofert. Ale oczekują też, że marka zadba o bezpieczeństwo ich danych. Polacy są bardziej wyczuleni na kwestie cyberbezpieczeństwa niż klienci w innych krajach – mówi Rafał Reif.

O badaniu

EY Future Consumer Index analizuje zmiany w zachowaniach konsumenckich na rynkach całego świata. 14. edycja badania objęła 23 016 osób z 27 krajów. Polska edycja została przeprowadzona między 8 maja a 7 czerwca 2024 roku. Wzięło w niej udział 1000 respondentów w wieku 18–65 lat.

Tagi: aplikacje zakupowedane osobowe a promocjedarmowa dostawaEY Future Consumer Indexlojalność klientówmarketing detaliczny Polskanewsletter za rabatpersonalizacja ofertprogramy lojalnościowe 2024trendy zakupowe 2024zachowania konsumenckie Polskazniżki dla użytkowników aplikacji

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym
Raporty

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

15 maja 2025
PM Showcase Day i Gala PMD EU 2025 – święto wiedzy i skuteczności w e-commerce
Raporty

PM Showcase Day i Gala PMD EU 2025 – święto wiedzy i skuteczności w e-commerce

13 maja 2025
E-commerce 2025: Trendy, które zmienią handel online
Raporty

E-commerce 2025: Trendy, które zmienią handel online

29 stycznia 2025
„Jump” – Odważ się na zmianę i skocz w przyszłość pełną możliwości
Raporty

„Jump” – Odważ się na zmianę i skocz w przyszłość pełną możliwości

20 października 2024
Następny
Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

Ostatnie wpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

15 maja 2025

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas – ekskluzywne nowości i wartościowe pakiety od partnerów.Zaplanuj sezon świąteczny z...

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

15 maja 2025

Wielki jubileusz jednej z najpopularniejszych gier planszowych na świecie. Z tej okazji Hasbro wypuszcza trzy zupełnie nowe dodatki. Nowe rozszerzenia...

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

15 maja 2025

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45% Polaków zainstalowało aplikację sklepu lub marki, a 25% zapisało się...

Echo Media i Nebulous Stars: kanadyjskie marki łączą siły w międzynarodowym projekcie animowanym

Echo Media i Nebulous Stars: kanadyjskie marki łączą siły w międzynarodowym projekcie animowanym

15 maja 2025

Dwie uznane marki z kanadyjskiej branży kreatywnej – Echo Media oraz Twinkle Teal Entertainment Inc. – rozpoczynają współpracę nad autorskim...

Kategorie

  • Aktualności
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Bez kategorii
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • Gry
  • KSIĄŻKI
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty na licencji
  • Raporty
  • TRENDY I ANALIZY
  • Współprace
  • Young adult
  • Zabawki

Współpracujemy

Ostanie wpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

15 maja 2025
Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

Hasbro świętuje 90-lecie Monopoly – nowe dodatki już w sklepach!

15 maja 2025

Nawigaca

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

Kategorie

  • Aktualności
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Aktualności
  • Bez kategorii
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • Gry
  • KSIĄŻKI
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty na licencji
  • Raporty
  • TRENDY I ANALIZY
  • Współprace
  • Young adult
  • Zabawki

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
BIBLIOTEKA WYDAŃ

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
BIBLIOTEKA WYDAŃ

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025
BIBLIOTEKA WYDAŃ

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Wpływ nowych ceł na rynek zabawek w USA – 6Indie walczą o pozycję lidera w branży zabawek ...

17 lutego 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025
BIBLIOTEKA WYDAŃ

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Lojalny jak polski konsument – 6EUDR: Europejskie Rozporządzenie o Wylesianiu EUDR odroczone o rok – 8E-commerce 2025 ...

26 stycznia 2025

© 2019 zpkinfo.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI i GRY
    • Aktualności
    • Zabawki
    • Gry
    • Elektronika
    • Akcesoria i kosmetyki
    • Perełki
      • Perełki 2019
      • Perełki 2020
      • Perełki 2021
      • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2022
      • Perełki 2022 – nominacje
      • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
      • Perełki 2023
      • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • PAPIERNICZE i ORGANIZACJA
    • Aktualności
    • Szkolne
    • Papiernicze
    • Kreatywne
    • Rysowanie i malowanie
    • Kaligrafia
    • Upominki i dekoracje
    • Akcesoria i gadżety
    • Luksusowe artykuły piśmienne
  • KSIĄŻKI
    • Aktualności
    • Aktywizujące i kolorowanki
    • Dla dzieci
    • Young adult
  • LICENCJE
    • Aktualności
    • Produkty na licencji
    • Gaming na licencji
    • Współprace
    • Popkultura
  • TRENDY I ANALIZY
    • Raporty
  • BIBLIOTEKA WYDAŃ
  • SKLEP

© 2019 zpkinfo.pl, ul. St. Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności