Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home TRENDY i BIZNES Raporty i badania

Maksymalna wydajność przy mniejszym wysiłku – czyli jak elektroniczne rozwiązania wspierają interakcje z klientami

28 grudnia 2021
w Raporty i badania
Reading Time:3 mins read
A A
Maksymalna wydajność przy mniejszym wysiłku – czyli jak elektroniczne rozwiązania wspierają interakcje z klientami

Rynek handlu detalicznego bardzo dynamicznie ewoluuje, dlatego detaliści mierzą się z nie małym wyzwaniem, starając się sprostać zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów. Należy przyznać, że swoista to „próba ogniowa”, szczególnie w obliczu dużej konkurencji na rynku, licznych problemów logistycznych oraz rosnących kosztów. Nowe technologie dostarczają przedsiębiorcom możliwość dotarcia do klienta, a odpowiednio dostosowane i wdrożone rozwiązania znacznie przyspieszają serie procesów w firmie, uwalniając przy tym kapitał ludzki – który jest szczególnie istotny w tych czasach. Szukając rozwiązań, które nie tylko pozwolą zapewnić lepsze doświadczenia w trakcie zakupów, ale również odciążą zatrudnionych, detaliści coraz częściej sięgają po innowacyjne narzędzia.

Aż trzy na pięć małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego (59%) zainwestowało (lub zamierza to wkrótce zrobić) w rozwiązania do zdalnego drukowania lub skanowania – wynika z raportu „Technologia w handlu detalicznym – Cyfrowa transformacja biznesu” opracowanego przez Brother. Mobilność pracowników jest szczególnie istotna w tej branży, umożliwia nie tylko sprzedaż i wydawanie paragonów w dowolnym miejscu w sklepie, ale również pomaga utrzymać płynną obsługę klientów, ograniczając kolejki do kasy i zwiększając przy tym prawdopodobieństwo zakupu produktów przez klienta. Szukając innowacji technologicznych, które mogą ułatwić proces nabywania towarów, detaliści mogą korzystać z rozwiązań, które już dobrze znają.

Etykiety, to podstawowe ogniwo łączące sklepy i magazyny umożliwiające przedsiębiorstwom efektywne zarządzanie zasobami. Scentralizowany system do druku etykiet pozwala na tworzenie szablonów standardowych oznaczeń cenowych, dzięki czemu możliwe jest odgórne zarządzanie ceną produktu w całej sieci. Dzięki temu odciąża się poszczególne sklepy, unikając czasochłonnego konfigurowania – ten model wspiera również zarządzanie zapasami magazynowymi, zwłaszcza gdy jest zintegrowany z innymi systemami – można wtedy monitorować stany magazynowe. Inteligentne rozwiązania w zakresie drukowania zwiększają wydajność i oszczędzają czas pracowników, którzy dzięki temu mogą skoncentrować się na klientach.  Warto zauważyć, że detaliści, szczególnie w sektorze spożywczym, wprowadzili technologie skanowania produktów w czasie rzeczywistym, to znaczy w trakcie zdejmowania produktów z półki i wkładania do koszyka.

„To rozwiązanie umożliwia klientom skanowanie produktów na bieżąco, szybką płatność i wyjście ze sklepu. Podobnie jak mobilne kasy, ten sposób działania eliminuje kolejki do punktów kasowych, co w dobie dystansu społecznego jest niezwykle cenne. Również sprzedawcy detaliczni i ich pracownicy zostają uwolnieni od żmudnego skanowania produktów przy kasie, dzięki czemu mogą wykonać inne czynności. Może to pozytywnie wpłynąć na obsługę klienta, proces uzupełniania półek sklepowych oraz dostosowywanie powierzchni sklepowej. Zdalne drukowanie i skanowanie pomaga również w szybkim oraz łatwym aktualizowaniu etykiet. Na oznaczeniach można umieszczać informacje o zawartości alergenów, datach ważności lub promocjach, co wspiera sam proces sprzedaży” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

Warto zauważyć, że niektóre biznesy idą o krok dalej, inwestując w pełni elektroniczne paragony i etykiety. Jesteśmy świadkami gwałtownego wzrostu popularności paragonów elektronicznych. Aż 91% małych i średnich przedsiębiorstw handlu detalicznego już wdrożyło to rozwiązanie lub rozważa taką inwestycję w ciągu najbliższych trzech lat. Elektroniczne paragony mogą wspierać założenia zrównoważonego rozwoju, ale również bardziej angażować klientów już po zakupie. Takie rozwiązanie może dostarczyć klientom przydatnych informacji oraz pozwala uniknąć potencjalnie niehigienicznej wymiany w czasach, gdy zachowanie dystansu społecznego jest na pierwszym planie. Formaty elektroniczne znacznie ułatwiają reagowanie na potrzeby klientów w czasie rzeczywistym, co pozwala sprzedawcom detalicznym lepiej zrozumieć sam proces zakupowy konsumentów oraz wprowadzić ukierunkowany marketing. Etykiety elektroniczne będą coraz częściej stosowane na rynku, wynika to z faktu, że są bardzo praktyczne i intuicyjne w obsłudze – można je łatwo i odgórnie aktualizować, tak aby odzwierciedlały zmiany popytu w czasie rzeczywistym. Dodatkowo „inteligentne etykiety” mogą dostarczać kluczowych informacji np. poprzez umieszczony na nich kod QR, który przy zeskanowaniu przez klienta pokaże dodatkowe dane przydatne przy podjęciu decyzji zakupowej. Śledząc najnowsze trendy i umiejętnie je wykorzystując, można osiągnąć znacznie wyższe zyski, usprawnić pracę personelu oraz umocnić pozycję biznesu na rynku.

Tagi: Brothercyfrowa transformacja biznesudruketykietaHandelkasakatarzyna idzkiewiczsklepsprzedawcaSprzedaż

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym
Raporty i badania

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

3 tygodnie temu

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas –...

Więcej
Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym
Raporty i badania

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

3 tygodnie temu

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45%...

Więcej
Następny
Świat Zabawek – wydanie 11-12/2021

Świat Zabawek – wydanie 11-12/2021

Ostatnie wpisy

Monster High wkracza do świata Playmobil!

Monster High wkracza do świata Playmobil!

3 czerwca 2025

Jesienią 2025 roku w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA) zadebiutują zestawy Playmobil inspirowane marką Monster High™. Kultowe...

LEGO i Gabby’s Dollhouse razem na wielkim ekranie i w klockowej odsłonie!

LEGO i Gabby’s Dollhouse razem na wielkim ekranie i w klockowej odsłonie!

2 czerwca 2025

Fani Gabby i jej futrzanych przyjaciół mogą zacierać ręce – nadchodzą nowe zestawy LEGO® inspirowane filmem „Gabby’s Dollhouse: The Movie”!...

Kaufland w świecie Minecraft – kolejny krok w kierunku generacji Z

Kaufland w świecie Minecraft – kolejny krok w kierunku generacji Z

1 czerwca 2025

Kaufland uruchomił własny, wirtualny świat w grze Minecraft, łącząc rozrywkę i zakupy w nowatorski sposób. Projekt skierowany m.in. do pokolenia...

Targi Stationery & Paper Expo 2025: Nowe perspektywy dla branży papierniczej i biurowej w Arabii Saudyjskiej

Targi Stationery & Paper Expo 2025: Nowe perspektywy dla branży papierniczej i biurowej w Arabii Saudyjskiej

31 maja 2025

W dniach 16–18 września 2025 roku w Riyadh Front Exhibition & Conference Center odbędzie się Stationery & Paper Expo –...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • MAGAZYN ZPK
  • Newsy z rynku handlowego
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Nawigacja

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Wpływ nowych ceł na rynek zabawek w USA – 6Indie walczą o pozycję lidera w branży zabawek ...

17 lutego 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Lojalny jak polski konsument – 6EUDR: Europejskie Rozporządzenie o Wylesianiu EUDR odroczone o rok – 8E-commerce 2025 ...

26 stycznia 2025

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności