Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home TRENDY i BIZNES Raporty i badania

TikTok w Polsce rozpoczął partnerstwo z globalną platformą e-commerce – Shopify

22 lipca 2021
w Raporty i badania
Reading Time:4 mins read
A A
TikTok w Polsce rozpoczął partnerstwo z globalną platformą e-commerce – Shopify

Warszawa, 24 czerwca 2021 – TikTok nawiązał współpracę z Shopify, aby wesprzeć przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz rozszerzaniu strategii handlowych, poprzez kampanie skierowane do unikalnej społeczności platformy. Dzięki współpracy TikToka i Shopify w Polsce, nawiązującej do globalnej premiery ogłoszonej w październiku 2020 r., platforma wprowadza funkcje, które ułatwią sprzedawcom optymalizację kampanii marketingowych oraz dotarcie do kreatywnej i zaangażowanej społeczności TikToka.

TikTok to miejsce dla biznesu, w którym przedsiębiorcy mogą rozwijać swoje marki, bez względu na skalę ich działalności, korzystając z różnorodnych i niestandardowych formatów – poprzez kreatywne treści i historie. Od momentu uruchomienia TikTok For Business marki z całego świata nawiązują relacje z bardzo zaangażowanymi użytkownikami platformy, poprzez bycie częścią kultury, która czyni TikTok zupełnie wyjątkowym miejscem. Między innymi dzięki współpracy z Shopify, TikTok staje się coraz ważniejszym kanałem dla sprzedawców chcących poszerzać grono swoich odbiorców.

„TikTok oferuje sprzedawcom Shopify bezkonkurencyjną możliwość dotarcia do odbiorców uwielbiających kreatywne oraz angażujące marki. Cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo TikTok i Shopify w Polsce, a dzięki temu zapewnić lokalnym sprzedawcom kanał dotarcia do wyjątkowej społeczności platformy. Nasza współpraca z Shopify jest jednym ze sposobów, w jaki badamy nowe i innowacyjne rozwiązania łączące marki z użytkownikami na szeroką skalę” – mówi Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.

Nowy kanał dla sprzedawców Shopify

Sprzedawcy Shopify, dzięki współpracy z TikTokiem mogą uzyskać dostęp do podstawowych funkcji TikTok For Business Ads Manager i korzystać z nich bez konieczności opuszczania platformy Shopify. Przedsiębiorcy otrzymają dostęp do funkcjonalności TikToka, takich jak:

  • Pixel „1-click”: sprzedawcy mogą zainstalować lub podłączyć swój TikTok Pixel, dzięki czemu śledzenie konwersji jest łatwiejsze i sprawniejsze.
  • One-Stop-Shop dla kampanii TikTok: sprzedawcy mogą w jednym miejscu tworzyć kampanie, kierować je do grona odbiorców i śledzić ich wydajność.
  • Kreatywność stała się prosta: sprzedawcy mogą opowiedzieć własną historię poprzez tworzenie natywnych reklam, które doskonale współgrają ze społecznością platformy. Intuicyjne narzędzia kreatywne TikToka pomagają w ciągu kilku minut przekształcić produkty sprzedawców w wysokiej jakości reklamy.
  • NOWOŚĆ Zaawansowane dopasowanie: sprzedawcy mogą wysyłać zaszyfrowane informacje o klientach, dzięki nowej funkcji TikTok Pixel. Pozwoli to skuteczniej śledzić konwersje z reklam i retargetować odbiorców przy jednoczesnym zachowaniu prywatności użytkowników.

Użytkownicy TikToka lubią kupować i są otwarci na reklamę

Użytkownicy TikToka są bardziej otwarci na reklamy niż użytkownicy innych platform, jak wynika z badania przeprowadzonego we współpracy z Clear Strategy dla TikToka. 72% z nich nie ma nic przeciwko oglądaniu treści od marek czy firm w mediach społecznościowych, 67% czuje się bliżej marek, które są obecne w mediach społecznościowych, z których korzystają, a 63% lubi reklamy i je ogląda zamiast zmienić kanał, przewinąć obok lub kliknąć dalej. Dodatkowo użytkownicy TikToka pamiętają treści marek, które widzieli na platformie. 54% użytkowników TikTok pamięta, że widziało jakiekolwiek treści sponsorowane, w porównaniu z Instagramem (47%), YouTube (43%) i Snapchatem (43%).

Użytkownicy TikToka są również mniej wrażliwi na cenę – 64% jest w stanie zapłacić więcej za jakościowe produkty a 52% często kupuje droższe produkty marek, które uważają za etyczne. Ponadto użytkownicy TikToka mają większe predyspozycje do zakupów. 72% twierdzi, że kupowanie rzeczy pomaga im się zrelaksować, a 55% lubi być pierwszymi, którzy mają najnowsze produkty.

„Rozwój naszego partnerstwa z Shopify jest dla nas bardzo ważny, ponieważ nadal badamy możliwości, które przynoszą wartość dla firm i pomagają zwiększać liczbę ich odbiorców wśród naszej wyjątkowej społeczności TikToka, która jest otwarta na reklamy i zaangażowana w treści reklamowe” – dodała Sylwia Chada.

Więcej informacji na stronie TikTok For Business Help Center.

O badaniu

Badanie zostało przeprowadzone we współpracy z Clear Strategy dla TikToka i objęło 4000 respondentów z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch i Hiszpanii, w okresie październik 2020 r. – styczeń 2021 r.

Tagi: Shopifysylwia chadatiktok

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym
Raporty i badania

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

3 tygodnie temu

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas –...

Więcej
Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym
Raporty i badania

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

3 tygodnie temu

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45%...

Więcej
Następny
SHAMIR Polska i Partnerzy budują Ogród Zmysłów dla dzieci z Ośrodka Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi w Laskach

SHAMIR Polska i Partnerzy budują Ogród Zmysłów dla dzieci z Ośrodka Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi w Laskach

Ostatnie wpisy

Monster High wkracza do świata Playmobil!

Monster High wkracza do świata Playmobil!

3 czerwca 2025

Jesienią 2025 roku w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA) zadebiutują zestawy Playmobil inspirowane marką Monster High™. Kultowe...

LEGO i Gabby’s Dollhouse razem na wielkim ekranie i w klockowej odsłonie!

LEGO i Gabby’s Dollhouse razem na wielkim ekranie i w klockowej odsłonie!

2 czerwca 2025

Fani Gabby i jej futrzanych przyjaciół mogą zacierać ręce – nadchodzą nowe zestawy LEGO® inspirowane filmem „Gabby’s Dollhouse: The Movie”!...

Kaufland w świecie Minecraft – kolejny krok w kierunku generacji Z

Kaufland w świecie Minecraft – kolejny krok w kierunku generacji Z

1 czerwca 2025

Kaufland uruchomił własny, wirtualny świat w grze Minecraft, łącząc rozrywkę i zakupy w nowatorski sposób. Projekt skierowany m.in. do pokolenia...

Targi Stationery & Paper Expo 2025: Nowe perspektywy dla branży papierniczej i biurowej w Arabii Saudyjskiej

Targi Stationery & Paper Expo 2025: Nowe perspektywy dla branży papierniczej i biurowej w Arabii Saudyjskiej

31 maja 2025

W dniach 16–18 września 2025 roku w Riyadh Front Exhibition & Conference Center odbędzie się Stationery & Paper Expo –...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • MAGAZYN ZPK
  • Newsy z rynku handlowego
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Nawigacja

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 4/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI 6 ‣ Rada i parlament porozumiały się w sprawie przepisów o bezpieczniejszych zabawkach7 ‣ PM SHOWCASE DAY ...

22 kwietnia 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 3/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Biedronka rozpoczyna działalność na Słowacji – s. 6TikTok Shop zyskuje na popularności – s. 6Noski Noski – ...

17 marca 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 2/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Wpływ nowych ceł na rynek zabawek w USA – 6Indie walczą o pozycję lidera w branży zabawek ...

17 lutego 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 1/2025

Spis treści: WIADOMOŚCI Lojalny jak polski konsument – 6EUDR: Europejskie Rozporządzenie o Wylesianiu EUDR odroczone o rok – 8E-commerce 2025 ...

26 stycznia 2025

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności