Wyprzedane od tygodni, wydarzenie b2b dla rynku zabawek, art. dziecięcych i nie tylko. Pobito wszelkie rekordy pod względem liczby wystawców, odwiedzających i zajmowanych metrów kwadratowych. Będzie to największa edycja w historii. Aby się zarejestrować i uzyskać bezpłatny dostęp, wystarczy kilka kliknięć na Toysmilano.com.
Szósta edycja, Toys Milano & Bay-B jest jedynym wydarzeniem typu business-to-business rynku zabawek, art. dziecięcych, art. papierniczych, karnawałowych i party, którego wyniki wzrosły wykładniczo z roku na rok po roku. Powierzchnia przeznaczona dla wystawców wyniesie ponad 12.000 m², aż 151 firm – z czego ponad 20% to firmy zagraniczne – w sumie co najmniej 235 reprezentowanych marek. A w Allianz MiCo w fieramilanocity, od niedzieli 16 do poniedziałku 17 kwietnia, spodziewanych jest ponad 3.000 gości, w tym kupcy, detaliści, agenci handlowi i liderzy opinii z całej Europy, przede wszystkim z Włoch. Organizatorzy oczekują, że sektor art. dziecięcych – z sekcją Bay-B – zwiększy swoje wyniki o ponad +35% w porównaniu z edycją 2022. Biorąc pod uwagę długą listę oczekujących i bardzo szybką sprzedaż powierzchni w tym roku, prognozy na 2024 r. są więcej niż pozytywne, do tego stopnia, że spodziewany jest znaczny wzrost powierzchni wystawienniczej.
Toys Milano Preview, już trwa, całkowicie nowy obszar online przeznaczony dla osób z wewnątrz i pełen ekskluzywnych produktów, idealny do proaktywnego zaangażowania wszystkich potencjalnych nabywców na targach i rozpoczęcia ustalania pierwszych spotkań twarzą w twarz. Ale to nie wszystko: wiele firm już pozostawiło interesujące zapowiedzi w sekcji Storytelling na Toysmilano.com.
Po online, na żywo. Oprócz wielu spotkań zorientowanych na biznes, kluczowych dla sprzedaży, w Toys Milano & Bay-B odbędą się warsztaty i rozmowy, których nie można przegapić, podczas których najnowsze dane rynkowe, aktualne trendy i licencje zostaną dogłębnie przeanalizowane dzięki cennemu wkładowi znane firmy badawcze Circana (wcześniej znana jako The NPD Group) i MLD Entertainment – dla rynku zabawek – Sfera MediaGroup (Grupa RCS) i E-Duesse Communication (Toy Store/Babyworld) – dla wczesnego dzieciństwa. W programie znajdą się również chwile towarzyskie, takie jak ceremonia wręczenia nagród Gioco per Semper: uznanie dla firm, które wyróżniły się w ciągu roku kreatywnością, wrażliwością i wydajnością, jest jednym z wielu działań, które Assogiocattoli prowadzi od lat dzięki kampanii Gioco per Semper, projektowi, który wspiera kulturę zabawy i sezonowe dostosowanie rynku, często powiązanego z tradycyjnymi okazjami i świętami.
A po wydarzeniu na żywo, ciąg dalszy. W rzeczywistości ci, którzy nie będą mogli uczestniczyć w Toys Milano & Bay-B, będą mogli liczyć na w pełni cyfrową edycję Toysmilano.plus: czyli czwarty rok z rzędu, platforma będzie aktywna od 8 do 19 maja i będzie jeszcze bardziej aktualna i bogatsza o specjalne treści, prezentacje, wywiady i pogłębione analizy, również zaczerpnięte z wydarzenia na targach.
Organizowane przez Salone Internazionale del Giocattolo we współpracy z Assogiocattoli, to jedyne tego typu wydarzenie B2B we Włoszech. Od 2006 roku stał się prawdziwym punktem odniesienia dla firm i profesjonalistów, miejscem spotkań, którego nie można przeoczyć. Spotkanie z 6. edycją Toys Milano & Bay-B odbywa się w Allianz MiCo of fieramilanocity (Gate 3 – Scarampo Street – Mediolan), zanzacz w kalendarzu – niedziela 16 i poniedziałek 17 kwietnia 2023 r.