Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home ZABAWKI Zabawki – newsy i zapowiedzi

Shoper wprowadza nową metodę płatności Google Pay

31 lipca 2019
w Zabawki – newsy i zapowiedzi
Reading Time:4 mins read
A A
Shoper wprowadza nową metodę płatności Google Pay

Już połowa transakcji w sklepach korzystających z oprogramowania Shoper jest finalizowana za pomocą szybkich płatności online – wynika z opublikowanego właśnie Raportu Płatności 2019. To spory wzrost w porównaniu z podobnym badaniem sprzed dwóch lat i doskonały prognostyk przed wprowadzeniem na tej platformie Google Pay. Obie firmy rozpoczynają właśnie integrację systemów. Shoper, który dostarcza oprogramowanie dla ponad 13 tys. sklepów internetowych, udostępnia właśnie w swoim systemie nową metodę płatności. Google Pay to szybki i prosty sposób płacenia w milionach miejsc – na stronach internetowych, w aplikacjach i w sklepach stacjonarnych. Zapewnia wszystko, czego potrzeba podczas płacenia, a także chroni dane karty dzięki kilku warstwom zabezpieczeń. Żeby skorzystać z tej metody płatności wystarczy, że kupujący doda do swojego Konta Google dowolną kartę płatniczą (debetową lub kredytową). Może to zrobić przez stronę internetową https://pay.google.com lub w aplikacji Google Pay dostępnej na urządzeniach mobilnych z systemem Android.Mimo swojej prostoty cały proces płatności jest bezpieczny. Google Pay chroni dane karty dzięki światowej klasy systemowi zabezpieczeń – do weryfikacji płatności służy wirtualny token, zapewniający pełne bezpieczeństwo danych kupujących.

Ruch zgodny z trendami na rynku

O tym, że właściciele e-sklepów dążą do ułatwienia zakupów klientom przez oferowanie coraz większej liczby metod płatności przekonują dane zebrane przez Shopera w nowym Raporcie Płatności 2019. W porównaniu z analogicznym badaniem z 2017 r., wyraźnie zmniejszył się udział sklepów z tylko jednym sposobem zapłaty za zakupy (spadek do 14 proc. z 25 proc w 2017 r.). Wzrosła zaś do 63 proc. liczba sklepów, gdzie można wybrać co najmniej trzy metody płatności. Co ósmy sprzedawca pozwala zapłacić za zakupy na pięć lub więcej sposobów.– Klient na zakupach w sieci podejmuje szybkie decyzje. Najwięcej czasu zajmuje mu tak naprawdę przejście procesu płatności – zauważa Jacek Zientkiewicz, Brand Manager Shoper – Dlatego właśnie udostępniamy płatności Google Pay, czyli jedną z najszybszych obecnie metod płatności. Jej zalety dostrzega się zwłaszcza kupując za pomocą smartfona. Kupujący, który ma tę usługą aktywną na swoim koncie Google, nie musi mieć pod ręką karty płatniczej ani wpisywać żadnych numerów i danych. Jest to rozwiązanie bardzo proste, intuicyjne i przede wszystkim bezpieczne – ocenia ekspert Shopera.

Źródło: Shoper, Raport Płatności 2019

Wygodne płatności wygrywają

Analizy danych dotyczących płatności wykonane przez Shopera wskazują, że nowa usługa ma duże szanse na zdobycie sympatii internautów. Ulubionym sposobem płacenia za zakupy stały się bowiem szybkie płatności online. Już teraz stanowią połowę transakcji w sklepach korzystających z oprogramowania Shopera. Wzrost ich popularności odbywa się przede wszystkim kosztem zwykłych przelewów, których nadawanie okazuje się już zbyt czasochłonne dla klientów.W obrębie samych płatności online również widać zmiany. Pomiędzy styczniem a czerwcem 2019 r. o kilka procent wzrósł udział transakcji opłacanych systemem BLIK w ramach Płatności Shoper. Odpowiada on obecnie za 23 proc. zakupów online. O kilka procent stopniał udział transakcji w systemie Pay-by-link przechodzących przez strony internetowe banków.

Źródło: Shoper, Raport Płatności 2019 Co ciekawe, średnia wartość zakupów sfinalizowanych dzięki płatnościom online jest sporo niższa (186 zł) niż opłaconych przelewem (291 zł) czy gotówką w punkcie odbioru (272 zł).

Źródło: Shoper, Raport Płatności 2019  – Relatywnie spore sumy przeznaczane na zakupy opłacane gotówką czy przelewem pochodzą od osób, które zaglądają do sklepów internetowych dość rzadko – gdy znajdą specjalną okazję. Płacąc preferują tradycyjne, dobrze znane metody zapłaty. Druga grupa to klienci, dla których zakupy w sieci to codzienność. Wydają mniej za jednym razem, ale kupują częściej. Ci sięgają po systemy płatności, które działają szybko i niezawodnie. Takie są właśnie płatności online.  Dostępność Google Pay w naszych sklepach z całą pewnością sprawi, że będziemy kupować w sieci jeszcze chętniej – ocenia Jacek Zientkiewicz.

PowiązaneWpisy

TOP 10 gier i zabawek Ateneum – listopad 2025
Gry – newsy i zapowiedzi

TOP 10 gier i zabawek Ateneum – listopad 2025

3 godziny temu

Ateneum opublikowało najnowsze zestawienie TOP 10 gier i zabawek, które...

Więcej
TIGER TRIBE: AUSTRALIJSKA MARKA PROMUJĄCA KREATYWNĄ ZABAWĘ BEZ EKRANÓW
Zabawki – newsy i zapowiedzi

TIGER TRIBE: AUSTRALIJSKA MARKA PROMUJĄCA KREATYWNĄ ZABAWĘ BEZ EKRANÓW

3 tygodnie temu

Tiger Tribe to rodzinna marka z Australii. Jej misją, od...

Więcej
Następny
Klient rządzi, czyli jak wygląda przyszłość handlu detalicznego

Klient rządzi, czyli jak wygląda przyszłość handlu detalicznego

Ostatnie wpisy

TOP 10 gier i zabawek Ateneum – listopad 2025

TOP 10 gier i zabawek Ateneum – listopad 2025

8 grudnia 2025

Ateneum opublikowało najnowsze zestawienie TOP 10 gier i zabawek, które zdobyły największą popularność w listopadzie 2025 roku. Na liście znalazły...

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 11-12/2025

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 11-12/2025

25 listopada 2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Allegro zastrzega swój pomarańczowy — kolor staje się znakiem towarowym – s. 4M&Z w gronie najlepszych firm...

TIGER TRIBE: AUSTRALIJSKA MARKA PROMUJĄCA KREATYWNĄ ZABAWĘ BEZ EKRANÓW

TIGER TRIBE: AUSTRALIJSKA MARKA PROMUJĄCA KREATYWNĄ ZABAWĘ BEZ EKRANÓW

14 listopada 2025

Tiger Tribe to rodzinna marka z Australii. Jej misją, od czasu powstania w 2007 roku, jest inspirowanie dzieci do kreatywnej...

Rainbow High Show – światowa premiera muzycznego spektaklu dla dzieci w Polsce

Rainbow High Show – światowa premiera muzycznego spektaklu dla dzieci w Polsce

22 października 2025

Świat Rainbow High po raz pierwszy ożyje na scenie – i to właśnie w Polsce! Już 25 października w Pruszkowie...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – newsy i zapowiedzi
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • MAGAZYN ZPK
  • Newsy z rynku handlowego
  • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Porady
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Videocasty ZPK
  • Webinary ZPK
  • Wydarzenia
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Nawigacja

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 11-12/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 11-12/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Allegro zastrzega swój pomarańczowy — kolor staje się znakiem towarowym – s. 4M&Z w gronie najlepszych firm ...

25 listopada 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 10/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 10/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Rynek marketplace’ów w Polsce rośnie w siłę – s. 6Zmiany w akcjonariacie i zarządzie AB S.A. – ...

1 października 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 9/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 9/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Co trzeci rodzic skompletuje wyprawkę z pomocą AI – 6SMYK kontynuuje ekspansję międzynarodową – 6Targi zabawek EURO-TRADE ...

3 września 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Już połowa konsumentów jednocześnie robi zakupy online i offline – 6Super Siódemka wraca na rynek – 8BIZNES ...

9 sierpnia 2025

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności