Zabawki Papier Książki
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Zabawki Papier Książki
Brak wyników
Zobacz wszystkie
Home TRENDY i BIZNES Raporty i badania

Toys4All – zabawa i edukacja

20 maja 2014
w Raporty i badania
Reading Time:4 mins read
A A
Toys4All – zabawa i edukacja

O nowej linii zabawek w ofercie, procesie wprowadzania tego brandu na rynek i wizji firmy rozmawiamy ze współwłaścicielem Icom Poland – Michałem Świecą.

„Świat Zabawek”: Toys4All to nowa linia zabawek w ofercie Icom Poland. Produkty te cechują edukacyjny wymiar i oryginalne wzornictwo. Co jeszcze kryje się pod tym hasłem?

Michał Świeca: – Naszym celem jest, aby zabawki z serii Toys4All były uwielbiane przez dzieci oraz doceniane przez rodziców. Opiekunowie bowiem wysoko oceniają takie produkty, które wpływają na rozwój ich pociech, dają radość, a przy okazji pozwalają poznawać otaczający świat, uczyć się nowych słów, rozwijać wyobraźnię i kreatywność. A dzieci? One chcą się bawić! W koncepcji naszej marki chodzi przede wszystkim o to, by dawać radość z zabawy, ale chcielibyśmy też, aby za tą zabawą kryło się też coś więcej – edukacja, poznawanie zawodów czy pozyskiwanie umiejętności społecznych. Dlatego na opakowaniach naszych produktów umieściliśmy ikonki fun & edu, które w prosty i czytelny sposób przekazują rodzicom informację na temat walorów edukacyjnych zabawki. Podsumowując, marka Toys4All to wysoka jakość produktów oraz gwarancja fantastycznej zabawy dla dużych i małych, dziewczynek i chłopców, konstruktorów i graczy. Dla wszystkich, którzy chcą się dobrze bawić.

Czy zabawki Toys4All w przyszłości mają stać się znakiem rozpoznawczym Państwa firmy?

– Zdecydowanie tak. Toys4All jest naszą marką własną – pracujemy nad nią koncepcyjnie, starannie dobieramy do niej produkty, i chcielibyśmy, aby logo Toys4All było rozpoznawane jako zapowiedź dobrej zabawy. Czyli widzisz Toys4All, myślisz: będzie fajnie!

Czołowe produkty w linii Toys4All…

– Toys4All to przede wszystkim klocki konstrukcyjne, gry rodzinne i lalki. Jeśli chodzi o klocki, to jest to kategoria, w której jesteśmy najmocniejsi i najbardziej rozpoznawalni. W tym roku wprowadzamy naszą markę Blocki dla dzieci od 6. roku życia oraz markę Jixin dla maluchów w wieku 3-6 lat. Każda seria ma w swoich zestawach unikatowe figurki zaprojektowane specjalnie dla nas – z jednej strony unikatowe, niewystępujące w innych zestawach na świecie, ale równocześnie pasujące do pozostałych klocków na rynku.

Marka Toys4All to także gry edukacyjne – zarówno dla starszych dzieci (od 8 lat), jak i takie do zabawy z młodszymi – od lat 5.
Wkrótce w linii Toys4All pojawią się także lalki, ale na razie nie zdradzamy szczegółów – niech to będzie niespodzianka dla naszych klientów.

Wprowadzenie na rynek nowej marki to żmudna praca. Trzeba zderzyć się z nieufnością klientów i brakiem przekonania u handlowców…

– Tak, to prawda. Pewność odnośnie sukcesu rynkowego marki Toys4All mamy, ponieważ wiemy, że są to starannie dobrane produkty, wysokiej jakości i o ciekawym wzornictwie. Należy pamiętać, że za sukcesem brandu stoją także ludzie. W naszym przypadku są to zespół osób z agencji promocyjnej, który dba o spójność koncepcji produktów – działańmarketingowych, oraz grupa kompetentnych przedstawicieli handlowych, którzy potrafią w odpowiedni sposób zaprezentować produkt naszym klientom. Oni również kształtują sieć dystrybucji w hurtowniach i sklepach w całej Polsce. Trzeba też pamiętać, że atrakcyjny wyrób, wspierany dodatkowo kampaniami reklamowymi w prasie i telewizji, to gwarancja zwiększonego zainteresowania i sukcesu dla klientów. Nasz system sklepów patronackich otwiera przed właścicielami tych placówek nowe możliwości ekspozycyjne oraz handlowe. Dbamy bowiem o to, aby mogli oni oferować w swoich sklepach produkty, za którymi dzieciaki szaleją.

Jaką mają Państwo wizję prowadzenia firmy? Jak za kilka, kilkanaście lat będzie wyglądało przedsiębiorstwo Icom Poland?

– Zdecydowanie chcemy zwiększyć udział marek własnych w naszym portfolio. Duży nacisk kładziemy na wizję i koncepcję rozpatrywanych i wprowadzanych na rynek linii. Chcemy zaistnieć w świadomości klientów jako firma sprzedająca nie tylko zabawki, ale także idee.

Które produkty stanowią trzon sprzedaży w Państwa firmie?

– Dostrzegamy duże zainteresowanie produktami takimi jak klocki, gry oraz lalki. Zresztą to właśnie te wyroby wywołały u nas potrzebę stworzenia marek własnych. Mocnym filarem sprzedaży w naszej firmie są także dystrybuowane przez nas w Polsce zabawki Monster Beads, Moje Urwisy, Mix Simpatyx, Poppy Belles oraz Keedoz.

Jakie nowości czekają na klientów w I połowie roku? Które z nich pojawią się w reklamie TV?

– W tym roku stawiamy przede wszystkim na markę Toys4All z jej wiodącymi produktami: klockami konstrukcyjnymi, grami rodzinnymi oraz lalkami. Zdecydowaliśmy się jednak przenieść większość kampanii TV na drugą połowę roku. Mediaplan jest jeszcze w trakcie tworzenia, dlatego trudno mówić mi o szczegółach. Na pewno na bieżąco i intensywnie działamy w prasie dziecięcej – jesteśmy tam obecni reklamowo, a także prowadzimy działania PR-owe.

Jak oceniają Państwo polskie targi branżowe? Czy warto brać udział w takich wydarzeniach? W jaki sposób docierają Państwo do swoich klientów?

– Targi branżowe to bardzo dobra okazja, by zaprezentować klientom swoją ofertę. Naszym zdaniem w Polsce jest tylko jedna tego typu impreza, która zasługuje na uwagę – mam na myśli targi Czas Dziecka w Kielcach. W tym roku również będziemy tam obecni jako wystawca. Warto jednak podkreślić, że od niedawna kształtują się także targi Kid’s Biz Fair w Warszawie, które z roku na rok cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Przyglądamy się ich rozwojowi z uwagą.

Dziękuję za rozmowę.

Rozmawiała Anna Wakulak

Na zdj. Dawid Szańca i Michał Świeca – Icom Poland

PowiązaneWpisy

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym
Raporty i badania

Biznes na Plusie 2025 – Twoja szansa na sukces w sezonie świątecznym

7 miesięcy temu

Zobacz premiery na Gwiazdkę 2025 jako pierwszy!Tylko u nas –...

Więcej
Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym
Raporty i badania

Lojalny jak polski klient. Jak sklepy budują więź z kupującym

7 miesięcy temu

Z badania EY Future Consumer Index wynika, że aż 45%...

Więcej
Następny
Wiosna rozkwita rabatami w Coccodrillo

Wiosna rozkwita rabatami w Coccodrillo

Ostatnie wpisy

TOP 10 gier i zabawek Ateneum – listopad 2025

TOP 10 gier i zabawek Ateneum – listopad 2025

8 grudnia 2025

Ateneum opublikowało najnowsze zestawienie TOP 10 gier i zabawek, które zdobyły największą popularność w listopadzie 2025 roku. Na liście znalazły...

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 11-12/2025

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 11-12/2025

25 listopada 2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Allegro zastrzega swój pomarańczowy — kolor staje się znakiem towarowym – s. 4M&Z w gronie najlepszych firm...

TIGER TRIBE: AUSTRALIJSKA MARKA PROMUJĄCA KREATYWNĄ ZABAWĘ BEZ EKRANÓW

TIGER TRIBE: AUSTRALIJSKA MARKA PROMUJĄCA KREATYWNĄ ZABAWĘ BEZ EKRANÓW

14 listopada 2025

Tiger Tribe to rodzinna marka z Australii. Jej misją, od czasu powstania w 2007 roku, jest inspirowanie dzieci do kreatywnej...

Rainbow High Show – światowa premiera muzycznego spektaklu dla dzieci w Polsce

Rainbow High Show – światowa premiera muzycznego spektaklu dla dzieci w Polsce

22 października 2025

Świat Rainbow High po raz pierwszy ożyje na scenie – i to właśnie w Polsce! Już 25 października w Pruszkowie...

Kategorie

  • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
  • Bez kategorii
  • Biblioteka wydań
  • Gry – newsy i zapowiedzi
  • Gry – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
  • Książki – newsy i zapowiedzi
  • Książki – nowości i rekomendacje
  • Licencje – newsy i zapowiedzi
  • MAGAZYN ZPK
  • Newsy z rynku handlowego
  • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • Perełki 2019
  • Perełki 2020
  • Perełki 2021
  • Perełki 2021 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2022
  • Perełki 2022 – nominacje
  • Perełki 2022 – Gwiazdka – nominacje
  • Perełki 2023
  • Perełki 2023 Wiosna/Lato – nominacje
  • Porady
  • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • Raporty i badania
  • TRENDY i BIZNES
  • Videocasty ZPK
  • Webinary ZPK
  • Wydarzenia
  • Zabawki – newsy i zapowiedzi
  • Zabawki – nowości i rekomendacje

Współpracujemy

Nawigacja

  • Strona główna
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Strony partnerskie

W numerze

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 11-12/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 11-12/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Allegro zastrzega swój pomarańczowy — kolor staje się znakiem towarowym – s. 4M&Z w gronie najlepszych firm ...

25 listopada 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 10/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 10/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Rynek marketplace’ów w Polsce rośnie w siłę – s. 6Zmiany w akcjonariacie i zarządzie AB S.A. – ...

1 października 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 9/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 9/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Co trzeci rodzic skompletuje wyprawkę z pomocą AI – 6SMYK kontynuuje ekspansję międzynarodową – 6Targi zabawek EURO-TRADE ...

3 września 2025
Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025
Biblioteka wydań

Nowe wydanie – Zabawki Papier Książki (ZPK) 7-8/2025

SPIS TREŚCI WIADOMOŚCI Już połowa konsumentów jednocześnie robi zakupy online i offline – 6Super Siódemka wraca na rynek – 8BIZNES ...

9 sierpnia 2025

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie
  • ZABAWKI
    • Zabawki – newsy i zapowiedzi
    • Zabawki – nowości i rekomendacje
    • Perełki
      • Perełki 2023
      • Perełki 2022
      • Perełki 2021
      • Perełki 2020
      • Perełki 2019
  • GRY
    • Gry – newsy i zapowiedzi
    • Gry – nowości i rekomendacje
  • PAPIERNICZE I SZKOŁA
    • Art. papiernicze – newsy i zapowiedzi
    • Wyprawka szkolna – nowości i rekomendacje
    • Biuro i organizacja – nowości i rekomendacje
    • Kreatywne i plastyczne – nowości i rekomendacje
    • Gadżety i breloczki – nowości i rekomendacje
  • KSIĄŻKI
    • Książki – newsy i zapowiedzi
    • Książki – nowości i rekomendacje
  • LICENCJE
    • Licencje – newsy i zapowiedzi
    • Produkty licencyjne – nowości i rekomendacje
  • TRENDY i BIZNES
    • Newsy z rynku handlowego
    • Strefa wiedzy
    • Porady
    • Raporty i badania
    • Videocasty ZPK
    • Webinary ZPK
    • Wydarzenia
  • PREZENTACJE
    • Katalogi i prezentacja marek
    • Nowości i prezentacje marek (webinary)
  • MAGAZYN ZPK
    • Biblioteka wydań
    • Sklep

© 2025 zpkinfo.pl, ul. Ku Wiśle 7, 00-707 Warszawa, Polska, +48 (22) 50 65 852, wspolpraca@zpkinfo.pl

Używamy ciasteczek, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.

Możesz dowiedzieć się więcej o tym, jakich ciasteczek używamy, lub wyłączyć je w .

Zabawki Papier Książki
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

Ściśle niezbędne ciasteczka

Niezbędne ciasteczka powinny być zawsze włączone, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje dotyczące ustawień ciasteczek.

Jeśli wyłączysz to ciasteczko, nie będziemy mogli zapisać twoich preferencji. Oznacza to, że za każdym razem, gdy odwiedzasz tę stronę, musisz ponownie włączyć lub wyłączyć ciasteczka.

Ciasteczka stron trzecich

Ta strona korzysta z Google Analytics do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.

Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.

Najpierw włącz ściśle niezbędne ciasteczka, abyśmy mogli zapisać twoje preferencje!

Polityka prywatności

Więcej informacji o naszej Polityce prywatności