Kiedy geniusz światowego formatu spotyka się z kreatywnością polskiego wydawcy, powstaje linia gier, która zachwyca taktyką, humorem i pomysłowością. Muduko wspólnie z legendarnym projektantem gier – dr Reinerem Knizią – prezentuje kolekcję planszówek, które łączą pokolenia, ćwiczą umysł i zapewniają świetną zabawę na każdą okazję. Wśród nich: odświeżone klasyki, nowości osadzone w uniwersum Żubra i wyjątkowe tytuły rozwijające logiczne myślenie.
- Trucizna
Zejdź do lochu czarownika i nie daj się otruć innym graczom! Gra Reinera Knizi w rozszerzonej wersji, zawierająca nowe karty i opcję dla dwóch graczy. Idealna dla rywalizujących uczestników.
Czas rozgrywki: 30 minut | Liczba graczy: 2-6 | Wiek: 8+
- Trakty i kontrakty
Gra, która połączy całą rodzinę i rozwija strategiczne myślenie. Przemierzaj Królestwo Prapuszczy, handluj i pozyskuj surowce.
Czas rozgrywki: 40 minut | Liczba graczy: 2-6 | Wiek: 8+
- Zuuupa!
W tej grze stwórz najwięcej składników, by wygrać! Przygotuj własny przepis, psując plany rywalom.
Czas rozgrywki: 20 minut | Liczba graczy: 2-5 | Wiek: 8+
- Cezar
Rzuć kostką, zostań konsulem i wygrywaj, zostając Cezarem! Prosta gra kościana dla całej rodziny.
Czas rozgrywki: 30 minut | Liczba graczy: 2-5 | Wiek: 8+
- Zero
Zdobądź jak najmniej punktów i osiągnij ZERO, zbierając karty w zestawach. Gra pełna taktyki i szczęścia.
Czas rozgrywki: 20 minut | Liczba graczy: 3-5 | Wiek: 8+
- Piątka z kosmosu
Poznaj dziwne stworzenia z różnych planet, pomagając im w stworzeniu najlepszych kosmicznych połączeń.
Czas rozgrywki: 20 minut | Liczba graczy: 1-4 | Wiek: 6+
- Bale i skandale
Zdobądź przychylność gości na balu organizowanym przez Żubra. Składaj obietnice, zyskuj kontakty i unikaj skandali!
Czas rozgrywki: 20 minut | Liczba graczy: 3-5 | Wiek: 10+
- Spór o Bór
Zostań władcą Wielkiej Prapuszczy, zdobywając przewagę w taktycznym pojedynku.
Czas rozgrywki: 20 minut | Liczba graczy: 2+ | Wiek: 8+
- Spór o Bór 2
Mieszkańcy Wielkiej Prapuszczy bronią się przed najeźdźcami w Bitwie o Rzekę.
Czas rozgrywki: 20 minut | Liczba graczy: 2 | Wiek: 8+
- Ryki Afryki
Rekrutuj drużynę zwierząt i stwórz najlepszy zespół na Letnią Paradę.
Czas rozgrywki: 25 minut | Liczba graczy: 3-5 | Wiek: 8+
- Sojusz na już
Pomóż Żubrowi zawrzeć sojusze z monarchami, zostając jego osobistym doradcą.
Czas rozgrywki: 30 minut | Liczba graczy: 2-4 | Wiek: 8+
Jak rodzą się genialne gry? Co sprawia, że planszówka staje się ponadczasowa, a rozgrywka – niezapomniana? O tym, jak projektuje się emocje i buduje napięcie na kartce papieru, opowiada Reiner Knizia – legenda świata gier, autor ponad 800 tytułów, którego pomysły łączą pokolenia. Zapraszamy do rozmowy z mistrzem, który nie tylko tworzy gry – on pisze ich język.